BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Wrzesińskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Wrzesińskiego

  • Rada Powiatu Wrzesińskiego »
  • Komisje rady »
  • Protokoły z posiedzeń Komisji »
  • Archiwum »
  • Komisja Rewizyjna »
  • 2017 (V kadencja) »

Protokół nr 57 / 2017

PROTOKÓŁ NR 57/2017

Z POSIEDZENIA KOMISJI REWIZYJNEJ

z dnia 15 listopada 2017 r.

 

Maria Taciak, przewodnicząca komisji otworzyła posiedzenie i stwierdziła obecność wszystkich członków komisji. Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.

Przewodnicząca komisji przedstawiła porządek obrad:

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku posiedzenia.

3. Kontrola realizacji Zarządzenia nr 16/2015 Starosty Wrzesińskiego z dnia 5 sierpnia 2015 r. w sprawie ustalenia procedur windykacyjnych należności Skarbu Państwa i Powiatu Wrzesińskiego w Starostwie Powiatowym we Wrześni za okres od stycznia do października 2017 r.

4. Sprawy bieżące.

Członkowie komisji jednomyślnie przyjęli przedstawiony porządek obrad.

 

Pkt 3

Przewodnicząca komisji poinformowała, że kontrola dotyczy realizacji Zarządzenia nr 16/2015 Starosty Wrzesińskiego z dnia 5 sierpnia 2015 r. w sprawie ustalenia procedur windykacyjnych należności Skarbu Państwa i Powiatu Wrzesińskiego w Starostwie Powiatowym we Wrześni za okres od stycznia do października 2017 r. Dnia 09.11.2017 r. skierowano pismo do starosty, w którym wyszczególniono zakres pytań przygotowanych przez członków Komisji Rewizyjnej dotyczących procedury windykacji należności w trybie cywilnoprawnym i administracyjnym. Pismo dotyczące tematyki kontroli stanowi załącznik nr 2 do protokołu.

Członkowie Komisji zapoznali się z procedurą windykacyjną należności Skarbu Państwa i Powiatu Wrzesińskiego w Starostwie Powiatowym we Wrześni.

Przed przystąpieniem do czynności kontrolnych Wydział Finansowy oraz poszczególne komórki merytoryczne udostępniły komisji dokumentację na podstawie, której przeprowadzono kontrolę.

Komisja przeprowadziła kontrole losowo wybranych spraw. W toku prowadzonych czynności kontrolnych, wyjaśnień udzielały:

1) Anna Trubacz, główna księgowa,

2) Żaneta Borowczak, inspektor Wydziału Finansowego

3) Iwona Jaroni, inspektor Wydziału Finansowego

4) Elwira Haręźlak, naczelnik Wydziału Komunikacji, Dróg i Transportu.

Kontrola była prowadzona przez zespoły kontrolne, co pozostawało w zgodności ze Statutem Powiatu Wrzesińskiego z dnia 03.12.2015 r.:

I zespół:

1. Henryka Waligóra – przewodnicząca zespołu,

2. Halina Kotyk,

3. Przemysław Kuczora.

II zespół:

1. Przemysław Hirschfeld – przewodniczący zespołu,

2. Maria Taciak,

3. Czesław Borkowski.

 

Z uwagi, że w kontrolowanych sprawach stwierdzono brak aktualnych informacji o przebiegu postępowania, co uniemożliwiało Komisji Rewizyjnej zajęcie stanowiska, skierowano pismo do Wydziału Finansowego o udzielenie informacji. Pismo stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

W związku z szerokim zakresem kontroli, komisja postanowiła, iż czynności kontrole będą kontynuowane na posiedzeniu w dniu 23.11.2017 r.

Na tym protokół zakończono i po zapoznaniu się z jego treścią podpisano.

1. /-/ Maria Taciak – przewodnicząca komisji

2. /-/ Czesław Borkowski

3. /-/ Przemysław Hirschfeld

4. /-/ Halina Kotyk

5. /-/ Przemysław Kuczora

6. /-/ Henryka Waligóra

 

Protokołowała:

Marta Maciejczak

 

 

 

 

 

 

 

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Taciak
  • OpublikowałGrzegorz Kolecki
  • Data publikacji2020-07-20 15:04
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-12 08:54:31
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net