BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Wrzesińskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Wrzesińskiego

  • Rada Powiatu Wrzesińskiego »
  • Komisje rady »
  • Protokoły z posiedzeń Komisji »
  • Archiwum »
  • Komisja Rewizyjna »
  • 2024 (VI kadencja) »

Protokół nr 41 / 2024

PROTOKÓŁ NR 41/2024
Z POSIEDZENIA KOMISJI REWIZYJNEJ
z dnia 11 marca 2024 r.

Jarosław Czyż, przewodniczący komisji otworzył posiedzenie i stwierdził obecność wszystkich członków komisji. Posiedzenie odbyło się w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego we Wrześni. W posiedzeniu ze względu na tematykę uczestniczył Mateusz Maserak, naczelnik Wydziału Promocji, Spraw Społecznych i Sportu.
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.

Przewodniczący komisji przedstawił proponowany porządek obrad. Z uwagi na brak wniosków o zmianę porządku przystąpił do realizacji jego merytorycznych punktów.

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku posiedzenia.
  3. Kontrola dotacji udzielonych organizacjom pozarządowym w 2023 r.
  4. Sprawy bieżące.
  5. Zakończenie. 

Pkt. 3 Przeprowadzenie kontroli dotacji udzielonych organizacjom pozarządowym w 2023 r.

Dokumentację do kontroli i wyjaśnień w sprawach objętych zakresem kontroli udzielił Mateusz Maserak, naczelnik Wydziału Promocji, Spraw Społecznych i Sportu. 

W ramach czynności kontrolnych dotyczących kontroli dotacji udzielonych organizacjom pozarządowym na realizację zadań publicznych w 2022 r. członkowie komisji zapoznali się z:

1) ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie z dnia 24 kwietnia 2003 r.;

2) uchwałą nr 289/XLVII/2022 z dnia 25 października 2022 r. w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy powiatu wrzesińskiego z organizacjami pozarządowymi;

3) uchwałami Zarządu Powiatu Wrzesińskiego dotyczącymi:

a) ogłoszenia otwartych konkursów ofert na zlecanie realizacji zadań publicznych,

b) naboru członków i powoływania komisji konkursowych opiniujących złożone oferty,

c) przyznania środków budżetowych na zlecanie realizacji zadań publicznych.

Komisja Rewizyjna zapoznała się z wykazem dotacji udzielonych w 2023 r. i poddała kontroli losowo wybrane oferty z obszarów:

1) ratownictwa i ochrony ludności;

2) działalności na rzecz osób niepełnosprawnych;

3) wspierania i upowszechniania kultury fizycznej;

4) kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego;

5) ochrony i promocji zdrowia;

6) edukacji;

7) działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym;

8) działalności na rzecz dzieci i młodzieży, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży;

9) ekologii.

Komisja Rewizyjna nie stwierdziła nieprawidłowości w zakresie procedury udzielenia dotacji organizacjom pozarządowym w 2023 r. Do przedstawionej dokumentacji, jej rzetelności i prawidłowości zapisów członkowie Komisji nie wnoszą uwag. Skontrolowane oferty spełniły wymogi formalne. Zadania zostały zrealizowane pod względem finansowym i merytorycznym zgodnie z zawartymi umowami.

Protokół kontrolny stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

W pkt Sprawy bieżące członkowie komisji nie podjęli dyskusji. 


Z uwagi na zrealizowanie porządku obrad Jarosław Czyż, przewodniczący komisji zamknął posiedzenie. 

Na tym protokół został zakończony i podpisany przez przewodniczącego komisji.


Przewodniczący komisji
/-/ Jarosław Czyż 

 


Protokołowała:

Marta Mittmann, inspektor Wydziały Organizacyjnego 

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Jarosław Czyż
  • Opublikował Marta Mittmann
  • Data publikacji 2024-05-15 08:46
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-12-16 04:57:37
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net