BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Wrzesińskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Wrzesińskiego

  • Rada Powiatu Wrzesińskiego »
  • Komisje rady »
  • Protokoły z posiedzeń Komisji »
  • Komisja Rewizyjna »
  • 2025 (VII kadencja) »

Protokół nr 10 / 2025

Z POSIEDZENIA KOMISJI REWIZYJNEJ

z dnia 14 maja 2025 r.

 

Krzysztof Wróbel, przewodniczący komisji otworzył posiedzenie i stwierdził obecność wszystkich członków komisji. Posiedzenie odbyło się w Starostwie Powiatowym we Wrześni.

Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.

 

Przewodniczący komisji przedstawił proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku posiedzenia.
  3. Sporządzenie opinii o sprawozdaniu z budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz opracowanie wniosku o udzielenie absolutorium dla Zarządu Powiatu Wrzesińskiego za 2024 r.
  4. Sprawy bieżące.
  5. Zakończenie. 

 

Pkt 3 Sporządzenie opinii o sprawozdaniu z budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz opracowanie wniosku o udzielenie absolutorium dla Zarządu Powiatu Wrzesińskiego za 2024 r.

Wniosek końcowy z kontroli wykonania budżetu Powiatu Wrzesińskiego za 2024 rok

Biorąc pod uwagę powyższe dokonania, ustalenia i wnioski Komisja Rewizyjna Rady Powiatu Wrzesińskiego nie stwierdziła żadnych nieprawidłowości w zakresie przeprowadzonej kontroli wykonania budżetu Powiatu Wrzesińskiego za 2024 rok.

Na podstawie art. 16 pkt 3 ustawy o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 107 z późn. zm.) Komisja Rewizyjna opiniuje pozytywnie wykonanie budżetu Powiatu Wrzesińskiego za 2024 rok.

Komisja Rewizyjna sporządziła opinię o wykonaniu budżetu Powiatu Wrzesińskiego za 2024 r.

Zgodnie z art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym, Komisja Rewizyjna opracowała wniosek w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu Wrzesińskiego z wykonania budżetu Powiatu Wrzesińskiego za 2024 r., do którego załączyła opinię o wykonaniu budżetu.

Wniosek wraz z opinią stanowi załącznik nr 2 do protokołu. 

Komisja Rewizyjna przyjęła treść wniosku 4 głosami „za” i 1 głosem „wstrzymującym się”. Radny Dariusz Jurewicz wstrzymał się od głosu. 

Radny Dariusz Jurewicz wyraził opinię dotyczącą niegospodarności realizacji budżetu w zakresie darowizny na rzecz gminy Kołaczkowo prawa własności działek ewidencyjnych położonych w Kołaczkowie, oznaczonych geodezyjnie nr 153/45 i 153/44, wskazując na fakt, że koszt wyceny tej nieruchomości został pokryty ze środków powiatu.

 

Z uwagi na zrealizowanie porządku obrad Krzysztof Wróbel, przewodniczący komisji zamknął posiedzenie.

 

Na tym protokół został zakończony i podpisany przez przewodniczącego komisji.

 

Przewodniczący komisji

/-/ Krzysztof Wróbel 

 

 

Protokołowała:

Dorota Lewandowska

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćKrzysztof Wróbel
  • OpublikowałDorota Lewandowska
  • Data publikacji2025-06-17 11:26
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-12 14:11:03
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net