PROTOKÓŁ NR 156/2017
Z POSIEDZENIA ZARZĄDU POWIATU WRZESIŃSKIEGO
z dnia 10 sierpnia 2017 roku
Dionizy Jaśniewicz, starosta wrzesiński otworzył posiedzenie i stwierdził obecność wszystkich członków Zarządu. Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Przewodniczący Zarządu przedstawił porządek obrad:
1. Rozpatrzenie listy kandydatów do przyznania wyróżnień Lider Powiatu Wrzesińskiego podczas Dożynek Powiatowych w Pyzdrach 03.09.2017 r.
2. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru wykonawcy w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej nad realizacją zadania: Budowa Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: „Rozwój Szkolnictwa Zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego.
Dalsza część porządku obrad została zrealizowana po zakończeniu XXXIV sesji Rady Powiatu Wrzesińskiego:
3. Podjęcie uchwały w sprawie planu finansowego dochodów i wydatków budżetu Powiatu Wrzesińskiego na 2017 rok według szczegółowości klasyfikacji budżetowej.
4. Sprawy bieżące, informacje, komunikaty.
5. Wolne głosy i wnioski.
Zarząd Powiatu Wrzesińskiego jednomyślnie przyjął proponowany porządek obrad.
Pkt 1 Olga Kośmińska-Giera, zastępca naczelnika Wydziału Promocji i Kultury przedstawiła listę kandydatów do wyróżnienia Lider Powiatu Wrzesińskiego, które zostanie przyznane podczas Dożynek Powiatowych w Pyzdrach w dniu 3 września 2017 roku. Dodała, że czterech kandydatów zgłosiła Wspólnota Producentów Rolnych Ziemi Wrzesińskiej, wskazując ich zasługi w dziedzinie rolnictwa. Dopowiedziała, że proponuje się także trzy kandydatury związane z gminą Pyzdry.
Sprawa jest prowadzona w Wydziale Promocji i Kultury pod znakiem NP.4040.1.2017.
Członkowie Zarządu Powiatu Wrzesińskiego pozytywnie zaopiniowali sześć z siedmiu przedstawionych kandydatur do wyróżnienia Lider Powiatu Wrzesińskiego.
Pkt 2 Anna Wolska-Wróblewska, naczelnik wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich poinformowała, że w postępowaniu przetargowym na pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej przy budowie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii proponuje się wybór oferty firmy BLESS SERVICE z Poznania w kwocie 38.376,00 zł. Dodała, że zamawiający przeznaczył na realizację tego zadania kwotę 59.115,04 zł. Podkreśliła, że kwestie rażąco niskiej ceny zostały wyjaśnione.
Projekt uchwały znajduje się w zbiorze aktów normatywnych Zarządu Powiatu Wrzesińskiego w Referacie Kontroli, Obsługi Rady i Zarządu pod symbolem klasyfikacyjnym SOR.0024.2017.
W głosowaniu nad projektem uchwały wzięło udział pięciu członków Zarządu.
Uchwała nr 704/2017 w sprawie wyboru wykonawcy w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej nad realizacją zadania: Budowa Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: „Rozwój Szkolnictwa Zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego została podjęta jednomyślnie.
Pkt 3 Anna Trubacz, główna księgowa poinformowała, że zmiany przyjęte przez Radę w uchwale zmieniającej budżet oraz Wieloletniej Prognozie Finansowej skutkują koniecznością dostosowania planu finansowego dochodów i wydatków.
W głosowaniu nad uchwałą wzięło udział pięciu członków Zarządu.
Uchwała nr 705/2017 w sprawie planu finansowego dochodów i wydatków budżetu powiatu Wrzesińskiego na 2017 rok według szczegółowości klasyfikacji budżetowej została podjęta jednomyślnie.
Uchwała znajduje się w zbiorze uchwał Zarządu Powiatu Wrzesińskiego w Referacie Kontroli, Obsługi Rady i Zarządu pod symbolem klasyfikacyjnym SOR.0022.2.2017.
W pkt. Sprawy bieżące, informacje, komunikaty oraz w pkt. Wolne głosy i wnioski członkowie Zarządu nie podjęli dyskusji. Z uwagi na zrealizowanie porządku obrad Dionizy Jaśniewicz zamknął posiedzenie.
Na tym protokół zakończono i po zapoznaniu się z jego treścią podpisano.
1. Dionizy Jaśniewicz /-/
2. Waldemar Grzegorek /-/
3. Paweł Guzik /-/
4. Jerzy Mazurkiewicz /-/
5. Rafał Zięty /-/
Protokołowała:
Marlena Modrowska, Referat Kontroli, Obsługi Rady i Zarządu