PROTOKÓŁ NR 180/2017
Z POSIEDZENIA ZARZĄDU POWIATU WRZESIŃSKIEGO
z dnia 15 listopada 2017 roku
Dionizy Jaśniewicz, przewodniczący Zarządu otworzył posiedzenie i stwierdził obecność czterech członków Zarządu, co stanowiło quorum do podejmowania uchwał i rozstrzygnięć w sprawach objętych porządkiem obrad. Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Przewodniczący Zarządu przedstawił porządek obrad:
1. Podjęcie uchwał w sprawach:
1) zmiany uchwały budżetowej Powiatu Wrzesińskiego na 2017 rok;
2) planu finansowego dochodów i wydatków budżetu Powiatu Wrzesińskiego na 2017 rok według szczegółowości klasyfikacji budżetowej;
3) planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych Powiatowi Wrzesińskiemu na 2017 rok.
2. Przedstawienie do akceptacji projektów umów wykonawcy z podwykonawcami w ramach realizacji zadania: „Budowa Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii projektu pn.: Rozwój Szkolnictwa Zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego”.
3. Sprawy bieżące, informacje, komunikaty.
4. Wolne głosy i wnioski.
Zarząd Powiatu Wrzesińskiego jednomyślnie przyjął proponowany porządek obrad.
Pkt 1.1 Anna Trubacz, główna księgowa poinformowała, że:
1) dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Wrześni zwiększa się plan wydatków o kwotę 260.161,00 zł na działania związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych, w związku z decyzją Ministra Rozwoju i Finansów o zwiększeniu planu dotacji celowych na 2017 rok. Dodała, że w związku z powyższym tworzy się nowe zadanie majątkowe pn. „Zakup pompy szlamowej 11000dm3/min” w ramach usuwania ww. skutków (kwota 254.000,00 zł);
2) dla Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego zwiększa się plan wydatków o kwotę 4.000,00 zł na pokrycie dodatkowych kosztów związanych z szacowaniem strat i uszkodzeń budynków wywołanych sierpniową nawałnicą, zgodnie z zarządzeniem Wojewody Wielkopolskiego.
Nadmieniła, że zmiany te skutkują zmianami w planie finansowym dochodów i wydatków oraz planie finansowym zadań z zakresu administracji rządowej.
W głosowaniu nad uchwałami wzięło udział czterech członków Zarządu.
Uchwały nr:
1) 799/2017 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Wrzesińskiego na 2017 rok;
2) 800/2017 w sprawie planu finansowego dochodów i wydatków budżetu Powiatu Wrzesińskiego na 2017 rok według szczegółowości klasyfikacji budżetowej;
3) 801/2017 w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych Powiatowi Wrzesińskiemu na 2017 rok
zostały podjęte jednomyślnie.
Uchwały znajdują się w zbiorze uchwał Zarządu Powiatu Wrzesińskiego w Referacie Kontroli, Obsługi Rady i Zarządu pod symbolem klasyfikacyjnym SOR.0022.2.2017.
Pkt 2 Anna Wolska-Wróblewska, naczelnik Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich przedstawiła projekty umów wraz z załącznikami wykonawcy z podwykonawcami w ramach realizacji zadania: „Budowa Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii projektu pn.: Rozwój Szkolnictwa Zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego”. Zawnioskowała, by przyszłe umowy z podwykonawcami uzyskały akceptację pod warunkiem zachowania treści odpowiadającej draftom (przyjętym projektom umów) oraz akceptacji inspektorów przedstawianych przez podwykonawców zakresów robót spójnych z zakresem wynikającym z umowy podpisanej z firmą Mirbud.
Sprawa jest prowadzona w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich pod znakiem NI.272.6.2017.
Zarząd Powiatu Wrzesińskiego jednomyślnie zaakceptował treść przedmiotowych projektów umów przy założeniu korekty załącznika 6 i 7. Wyraził zgodę, by przyszłe umowy z podwykonawcami uzyskały akceptację pod warunkiem zachowania treści odpowiadającej draftom oraz akceptacji inspektorów przedstawianych przez podwykonawców zakresów robót spójnych z zakresem wynikającym z umowy podpisanej z firmą Mirbud.
W pkt. Sprawy bieżące, informacje, komunikaty oraz w pkt. Wolne głosy i wnioski członkowie Zarządu nie podjęli dyskusji. Z uwagi na zrealizowanie porządku obrad Waldemar Grzegorek zamknął posiedzenie.
Na tym protokół zakończono i po zapoznaniu się z jego treścią podpisano.
1. Dionizy Jaśniewicz /-/
2. Paweł Guzik /-/
3. Jerzy Mazurkiewicz /-/
4. Rafał Zięty /-/
Protokołowała:
Marlena Modrowska, referent Referatu Kontroli, Obsługi Rady i Zarządu