PROTOKÓŁ NR 12/2015
Z POSIEDZENIA KOMISJI REWIZYJNEJ
z dnia 3 września 2015 r.
Przewodnicząca komisji Maria Taciak otworzyła posiedzenie, stwierdziła quorum, przy którym komisja może podejmować decyzje. W posiedzeniu uczestniczyły: główna księgowa, Anna Trubacz oraz inspektor w Wydziale Finansowym, Kinga Plucińska.
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Porządek obrad:
Pkt 1 i pkt 2
Komisja Rewizyjna przystąpiła do czynności kontrolnych w pełnym składzie zapoznając się z dokumentami przedłożonymi przez główną księgową, Annę Trubacz oraz inspektora Wydziału Finansowego, Kingę Plucińską tj. ze sprawozdaniem Rb-28S oraz szczegółowym planem wydatków jednostki (uwzględniającym wprowadzone zmiany). Ustaliła, że przedmiotem kontroli będą wydatki dokonane przez Ośrodek za okres I półrocza 2015 r. Obszarem kontroli objęte zostaną:
Komisja Rewizyjna ustaliła, iż w zakresie wymienionym w pkt. 2 podda kontroli dokumenty losowo wybrane.
Dokumentacja z kontroli, jak i protokół stanowią załącznik do niniejszego protokołu.
Pkt 3
Przewodnicząca komisji poinformowała członków komisji, że dzisiejsze posiedzenie ograniczone zostanie do kontroli dokumentów źródłowych, po czym nastąpi przerwa w posiedzeniu komisji, a kontynuacja posiedzenia i tym samym kontroli odbędzie się w siedzibie Ośrodka Wspomagania Dziecka i Rodziny w Kołaczkowie, w dniu jutrzejszym tj. 04.09.2015 r.
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
/-/ Maria Taciak
Protokołowała:
Natalia Kowalczyk
Podinspektor
Referat Kancelaria Ogólna,
Biuro Rady i Zarządu