BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Wrzesińskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Wrzesińskiego

  • Menu boczne »
  • Jednostki organizacyjne powiatu »
  • Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni »

Zapytanie ofertowe na świadczenie obsługi i nadzoru na zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej

Zamawiający: Powiat wrzesiński – Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 2 we Wrześni.

Opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji: 

Wykonawca będzie świadczył obsługę i nadzór nad zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej (dalej: obsługę) w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrześni w terminie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: realizację  zadań wynikających z §2 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeprowadzanie szkoleń wstępnych, stanowiskowych, okresowych bhp i ppoż. wszystkich pracowników, stażystów oraz kadry kierowniczej (30 pracowników, w tym 22 na stanowiskach urzędniczych, 6 na stanowiskach kierowniczych urzędniczych i 2 osoby na stanowiskach obsługi).

Wykonawca zobowiązuje się odbycia co najmniej 4 spotkań doradczych w siedzibie Zamawiającego, nie rzadziej niż raz na kwartał.

Wykonawca oświadcza, że posiada wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz posiada uprawnienia i zezwolenia na prowadzenie działalności szkoleniowo-doradczej w tym zakresie.

Sposób i termin złożenia oferty przez Wykonawcę:

Ofertę należy złożyć poprzez wypełnienie formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 wraz z załącznikiem nr 3 i 4 do zapytania ofertowego w wybrany sposób: w formie papierowej na adres Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września lub jako zaszyfrowany plik opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres sekretariat@pupwrzesnia.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej  PUPWrzesnia/SkrytkaESP.

Termin składania ofert upływa 16 grudnia 2024 r.

Oferty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

Osobą do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia jest Natalia Kowalczyk-Jakubowska, kierownik Działu Organizacyjno-Administracyjnego, nr tel. 61 640 35 36, e-mail: natalia.kowalczyk-jakubowska@pupwrzesnia.pl.

 

  • Zapytanie ofertowe (PDF) 257.74kB
  • Załącznik nr 1 do ogłoszenia_formularz ofertowy (PDF) 293.42kB
  • Załącznik nr 2 do ogłoszenia_wzór umowy (PDF) 247.88kB
  • Załącznik nr 3_klauzula informacyjna (PDF) 209.14kB
  • Załącznik nr 4_oświadczenie (PDF) 222.63kB
  • Załącznik nr 1 do ogłoszenia_formularz ofertowy - wersja edytowalna (DOC) 40kB
  • Załącznik nr 3_klauzula informacyjna - wersja edytowalna (DOC) 33.5kB
  • Załącznik nr 4_oświadczenie - wersja edytowalna (DOCX) 14.86kB

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćAnna Lider
  • OpublikowałNatalia Kowalczyk-Jakubowska
  • Data publikacji2024-12-06 12:06
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-03 06:04:32
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net