BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Wrzesińskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Wrzesińskiego

  • Menu boczne »
  • Jednostki organizacyjne powiatu »
  • Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni »

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług utrzymania czystości

Zamawiający: Powiat wrzesiński – Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 2 we Wrześni.

Opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji:

  1. Wykonawca będzie świadczył usługi utrzymania czystości na terenie nieruchomości zarządzanej przez Zamawiającego o powierzchni około 630,10 m2 położonej przy ul. Wojska Polskiego 2 we Wrześni w terminie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r., przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. od 7.00 do 15.00, a w okresie zimowym od godz. 6.30 lub 14.30).
  2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia materiałów i posiadania umiejętności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
  3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: zamiatanie i usuwanie nieczystości z chodników, schodów i pochylni dla osób z niepełnosprawnościami, utrzymanie czystości na terenach zielonych wokół budynku PUP, opróżnianie koszy na śmieci, odśnieżanie i posypywanie piaskiem oblodzonych chodników, schodów i pochylni dla osób z niepełnosprawnościami oraz czyszczenie rynien przy daszkach nad drzwiami wejściowymi do siedziby Zamawiającego, w tym usuwanie zwisających sopli w okresie zimowym.

Sposób i termin złożenia oferty przez Wykonawcę:

  1. Ofertę należy złożyć poprzez wypełnienie formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 wraz z załącznikiem nr 3 i 4 do zapytania ofertowego w wybrany sposób: w formie papierowej na adres Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września lub jako zaszyfrowany plik opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres sekretariat@pupwrzesnia.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej  PUPWrzesnia/SkrytkaESP.
  2. Termin składania ofert upływa 16 grudnia 2024 r.
  3. Oferty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

Osobą do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia jest Natalia Kowalczyk-Jakubowska, kierownik Działu Organizacyjno-Administracyjnego, nr tel. 61 640 35 36, e-mail: natalia.kowalczyk-jakubowska@pupwrzesnia.pl.

  • Zapytanie ofertowe (PDF) 256.29kB
  • Załącznik nr 1 do ogłoszenia_formularz ofertowy (PDF) 294.36kB
  • Załącznik nr 2 do ogłoszenia_wzór umowy (PDF) 252.08kB
  • Załącznik nr 3_klauzula informacyjna (PDF) 209.25kB
  • Załącznik nr 4_oświadczenie (PDF) 222.91kB
  • Załącznik nr 1 do ogłoszenia_formularz ofertowy - wersja edytowalna (DOC) 38.5kB
  • Załącznik nr 3_klauzula informacyjna - wersja edytowalna (DOC) 33.5kB
  • Załącznik nr 4_oświadczenie - wersja edytowalna (DOCX) 14.82kB
  • Informacja o udzieleniu zamówienia (PDF) 244.02kB

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćAnna Lider
  • OpublikowałNatalia Kowalczyk-Jakubowska
  • Data publikacji2024-12-06 11:34
  • Ostatnio zmodyfikowałNatalia Kowalczyk-Jakubowska
  • Ostatnia modyfikacja2025-02-04 12:12

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-02-04 12:12 przez Natalia Kowalczyk-Jakubowska: Dodano informację o udzieleniu zamówienia
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-03 06:04:32
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net