DOM POMOCY SPOŁECZNEJ WE WRZEŚNI
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ WE WRZEŚNI
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZEJ
Nazwa i adres jednostki:
Dom Pomocy Społecznej we Wrześni, ul. Szkolna 25, 62-300 Września
Określenie stanowiska:
Kierownik sekcji administracyjno - gospodarczej,
Wymiar czasu pracy – 1 etat
1. Wymagania niezbędne dla kandydatów:
- posiada ukończone studia wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku oraz 4 letni staż pracy,
- posiada obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, finansach publicznych, kodeksu pracy, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego
oraz przepisów prawa niezbędnych przy wykonywaniu powierzonego zakresu czynności,
- mile widziana specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej oraz wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej w tym w jednostce pomocy społecznej,
- doświadczenie w kierowaniu zespołem i organizacji pracy zespołu,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera. Obsługa programu płacowo - kadrowego i pakietu microsoft office,
- rzetelność, obowiązkowość, dyspozycyjność,
- odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
- wysoka kultura osobista.
3. Przewidywany zakres obowiązków m.in.:
- opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych DPS,
- sporządzanie projektów umów i zamówień wchodzących w zakres realizacji zadań DPS, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
- zapewnienie niezbędnych warunków do prawidłowego funkcjonowania DPS, zwłaszcza w zakresie: stałego oświetlenia, dostarczania ciepłej wody, odpowiedniej temperatury
w pomieszczeniach, odpadów komunalnych, odpadów medycznych, sprawnego funkcjonowania: windy osobowej, instalacji przyzywowej, sygnalizacji pożarowej,
- nadzór nad stanem technicznym urządzeń i wyposażenia w DPS,
- przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji zadań związanych z realizacją inwestycji i remontów,
- prowadzenie pełnej dokumentacji przetargowej związanej z udzielaniem zamówień publicznych od fazy przygotowania tj. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektu umowy, przeprowadzenie procedury zamówienia publicznego, podpisanie umowy, nadzór nad realizacją zamówienia, końcowy odbiór robót wraz z egzekwowaniem udzielonych gwarancji,
- nadzór nad prawidłową realizacją zadań merytorycznych podległych pracowników wynikających z Regulaminu organizacyjnego DPS,
- opisywanie rachunków i faktur realizowanych w DPS zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
- współpraca w zakresie prowadzenia spraw organizacyjnych DPS,
- prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie spraw kadrowych DPS m.in.: kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników DPS, obliczanie i naliczanie wynagrodzeń pracownikom, ewidencja przyjmowanych i zwalnianych pracowników, czasu pracy, zwolnień lekarskich,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia do Urzędu Statystycznego,
- obliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie dokumentów do Urzędu Skarbowego,
- przygotowanie i przesłanie do ZUS dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych oraz sporządzanie rocznych sprawozdań z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- obsługa ZFŚS.
4. Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia),
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy potwierdzony świadectwem pracy
lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na stanowisku inspektora,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- inne dodatkowe dokumenty np. referencje.
5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
- dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Kierownik sekcji administracyjno - gospodarczej ” do dnia 14 grudnia 2017 r. do godziny 15.00 w Domu Pomocy Społecznej, ul. Szkolna , 62-300 Września, w sekretariacie
- aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Dodatkowe informacje:
- brak podpisu na oświadczeniach, CV, liście motywacyjnym i kwestionariuszu będzie uznany
za brak spełnienia wymagań formalnych,
- prowadzący nabór zastrzega sobie prawo zamknięcia procedury naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze,
- szczegółowe informacje na temat dodatkowych wymagań oraz zakresu wykonywanych zadań można uzyskać pod nr telefonu 61 4360798,
- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wrzesnia.powiat.pl/ w zakładce Jednostki organizacyjne powiatu, Dom Pomocy Społecznej we Wrześni, Ogłoszenia i komunikaty oraz na tablicy informacyjnej DPS we Wrześni,
- wymagane dokumenty aplikacyjne, list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”,
- na podstawie art. 21 ust. 2e pkt 1 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych Dom Pomocy Społecznej zwolniony jest z wpłat na PFRON ( Dz.U. z 2016 r., poz. 2046 ze zm.).
/-/ Olga Krukowska
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej we Wrześni
Września, dnia 4 grudnia 2017 r.
drukuj (DOM POMOCY SPOŁECZNEJ WE WRZEŚNI)
autor lub odpowiedzialny za treść: Olga Krukowska
data wytworzenia: 2017-12-04
opublikował: Grzegorz Kolecki
data publikacji: 2017-12-04 11:01
« wstecz