PROTOKÓŁ NR 137/2017
Z POSIEDZENIA ZARZĄDU POWIATU WRZESIŃSKIEGO
z dnia 25 kwietnia 2017 roku
Dionizy Jaśniewicz, starosta wrzesiński otworzył posiedzenie i stwierdził obecność wszystkich członków Zarządu. Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Przewodniczący Zarządu przedstawił porządek obrad:
Zarząd Powiatu Wrzesińskiego jednomyślnie przyjął proponowany porządek obrad.
Pkt 1
Beata Matuszewska, skarbnik powiatu poinformowała, że sprawozdanie finansowe składa się z bilansu, rachunku zysków i strat oraz zestawienia zmian w funduszu jednostki, które są zgodne ze sprawozdaniem z wykonania budżetu powiatu wrzesińskiego za 2016 r. Zaznaczyła, że podlega ono przekazaniu do regionalnej izby obrachunkowej. Powołując się na art. 270 ust. 4 podkreśliła, że Rada Powiatu Wrzesińskiego będzie rozpatrywać i zatwierdzać to sprawozdanie wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu, na sesji absolutoryjnej.
Zarząd Powiatu Wrzesińskiego podpisał sprawozdanie finansowe Powiatu Wrzesińskiego za 2016 r.
Pkt 2
Beata Matuszewska poinformowała, że upływa dwuletni okres, na który dokonano wyboru bankowej obsługi Powiatu Wrzesińskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zaznaczyła, że wartość kredytu na rachunku bankowym na trzyletni okres, nie przekroczy 30 000 Euro i dlatego nie istnieje konieczność przeprowadzenia procedury przetargowej. Zaproponowała, by przekazać zapytanie ofertowe do wybranych banków, na trzyletni okres.
Zarząd Powiatu Wrzesińskiego jednomyślnie przyjął ww. rozwiązanie.
Pkt 3
Anna Wolska-Wróblewska, naczelnik Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich poinformowała, że dokonuje się modyfikacji specyfikacji w zakresie wzoru umowy poprzez dodanie zapisów dotyczących m.in.:
1) prawa zamawiającego do wyznaczenia inspektora nadzoru inwestorskiego;
2) zobowiązania wykonawcy do dostarczenia w terminie 7 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie obejmował wartości oraz terminy wykonania robót, z podziałem na kwartały roku kalendarzowego oraz odzwierciedlał zakres robót odpowiadający pozycjom scalonym wskazanym w poglądowo przedstawionym przedmiarze robót;
3) kar umownych w zakresie odpowiedzialności odszkodowawczej wykonawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w przypadku:
Sprawa jest prowadzona w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich pod znakiem NI.272.3.2017.
W głosowaniu nad zatwierdzeniem modyfikacji specyfikacji wzięło udział pięciu członków Zarządu.
Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którego przedmiotem jest modernizacja i rozbudowa Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego” została zatwierdzona jednomyślnie.
W pkt. Sprawy bieżące, informacje, komunikaty oraz w pkt. Wolne głosy i wnioski członkowie Zarządu nie podjęli dyskusji. Z uwagi na zrealizowanie porządku obrad Dionizy Jaśniewicz zamknął posiedzenie.
Na tym protokół zakończono i po zapoznaniu się z jego treścią podpisano.
Protokołowała:
Natalia Kowalczyk-Jakubowska, Inspektor Referatu Kontroli, Obsługi Rady i Zarządu
drukuj (Protokół nr 137 / 2017)