PROTOKÓŁ NR 139/2017
Z POSIEDZENIA ZARZĄDU POWIATU WRZESIŃSKIEGO
z dnia 28 kwietnia 2017 roku
Waldemar Grzegorek, wicestarosta wrzesiński otworzył posiedzenie i stwierdził obecność wszystkich członków Zarządu. Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Przewodniczący Zarządu przedstawił porządek obrad:
1. Podjęcie uchwał w sprawach:
1) zmiany uchwały budżetowej Powiatu Wrzesińskiego na 2017 rok;
2) planu finansowego dochodów i wydatków budżetu Powiatu Wrzesińskiego na 2017 rok według szczegółowości klasyfikacji budżetowej;
3) planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych Powiatowi Wrzesińskiemu na 2017 rok;
4) powołania komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 2948P Września – Gozdowo – Graboszewo w m. Września;
5) nadania regulaminu pracy komisji przetargowej powołanej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 2948P Września – Gozdowo – Graboszewo w m. Września.
2. Zatwierdzenie:
1) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którego przedmiotem są bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Powiatu Wrzesińskiego;
2) modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którego przedmiotem jest modernizacja i rozbudowa Centrum Oświatowego.
3. Sprawy bieżące, informacje, komunikaty.
4. Wolne głosy i wnioski.
Zarząd Powiatu Wrzesińskiego jednomyślnie przyjął przedstawiony porządek obrad.
Pkt 1.1, 1.2 i 1.3
Beata Matuszewska, skarbnik powiatu poinformowała, że decyzją Ministra Finansów został zwiększony plan dotacji celowych na 2017 rok o kwotę 1.020.000,00 zł na zadanie inwestycyjne pn. „Budowa budynku strażnicy dla JRG KP PSP we Wrześni”, które jest realizowane w ramach „Programu modernizacji Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej i Biura Ochrony Rządu w latach 2017 – 2020”. Dodała, że zmiany te skutkują zmianami w planie finansowym dochodów i wydatków oraz w planie finansowym zadań z zakresu administracji rządowej.
W głosowaniu nad uchwałami wzięło udział czterech członków Zarządu.
Uchwały nr:
1) 596/2017 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Wrzesińskiego na 2017 rok;
2) 597/2017 w sprawie planu finansowego dochodów i wydatków budżetu Powiatu Wrzesińskiego na 2017 rok według szczegółowości klasyfikacji budżetowej;
3) 598/2017 w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych Powiatowi Wrzesińskiemu na 2017 rok zostały podjęte jednomyślnie.
Uchwały znajdują się w zbiorze uchwał Zarządu Powiatu Wrzesińskiego na 2017 rok w Referacie Kontroli, Obsługi Rady i Zarządu pod symbolem klasyfikacyjnym SOR.0022.2.2017.
Pkt 1.4 i 1.5
Anna Wolska-Wróblewska, naczelnik Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich poinformowała, że komisję przetargową powołuje się w celu przygotowania postępowania przetargowego, w wyniku którego zostanie wyłoniony wykonawca rozbudowy odcinka drogi powiatowej nr 2948P Września – Gozdowo – Graboszewo w m. Września. Nadmieniła, że ustawa Prawo zamówień publicznych obliguje również do nadania jej regulaminu pracy.
Projekty uchwał znajdują się w zbiorze projektów uchwał Zarządu Powiatu Wrzesińskiego na 2017 rok pod symbolem klasyfikacyjnym SOR.0024.2017.
W głosowaniu nad projektami uchwał wzięło udział czterech członków Zarządu.
Uchwały nr:
1) 599/2017 w sprawie powołania komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 2948P Września – Gozdowo– Graboszewo w m. Września;
2) 600/2017 w sprawie nadania regulaminu pracy komisji przetargowej powołanej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 2948P Września – Gozdowo – Graboszewo w m. Września zostały podjęte jednomyślnie.
Pkt 2.1
Anna Wolska-Wróblewska poinformowała, że przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe dróg o nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, z obcinaniem krawędzi i bez ich obcinania. Dodała, że Referat Dróg Powiatowych szacuje wykonanie remontu nawierzchni dróg z obcinaniem krawędzi przy grubości uszkodzenia 4 cm w ilości około 2 600 m2 i bez obcinania krawędzi w ilości około 25,0 ton. Zaznaczyła, że:
1) termin wykonania robót ustala się od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2017 r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zadania;
2) wykonawcy muszą się wykazać należytym wykonaniem w okresie nie wcześniejszym niż w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 160.000,00 zł brutto polegającej na realizacji robót dotyczących remontów cząstkowych nawierzchni dróg;
3) termin związania ofertą wynosi 30 dni;
4) kryterium wyboru ofert stanowi: 60% – cena i 40% – gwarancja na wykonane roboty.
Sprawa jest prowadzona w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich pod znakiem NI.272.8.2017.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, którego przedmiotem są bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Powiatu Wrzesińskiego została zatwierdzona jednomyślnie.
Pkt 2.2
Anna Wolska-Wróblewska poinformowała, że modyfikacja przedmiotowej specyfikacji dotyczy warunków, które wykonawcy muszą spełnić w celu potwierdzenia udziału w postępowaniu poprzez dodanie wymogu załączenia do oferty:
1) oświadczenia o braku wydania wobec wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, a w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji, dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności;
2) oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych.
Sprawa jest prowadzona w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich pod znakiem NI.272.3.2017.
W głosowaniu nad zatwierdzeniem modyfikacji wzięło udział czterech członków Zarządu.
Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którego przedmiotem jest modernizacja i rozbudowa Centrum Oświatowego została zatwierdzona jednomyślnie.
W pkt. Sprawy bieżące, informacje, komunikaty oraz w pkt. Wolne głosy i wnioski członkowie Zarządu nie podjęli dyskusji. Z uwagi na zrealizowanie porządku obrad Waldemar Grzegorek zamknął posiedzenie.
Na tym protokół zakończono i po zapoznaniu się z jego treścią podpisano.
Protokołowała:
Natalia Kowalczyk-Jakubowska, Inspektor Referatu Kontroli, Obsługi Rady i Zarządu
drukuj (Protokół nr 139 / 2017)