Wymiana legitymacji instruktora nauki jazdy
Wydział Komunikacji, Dróg i Transportu,
ul. Chopina 10,
tel. 61 640 44 07, 640 44 53.
Podstawa prawna:
Uwaga !
Wymiany legitymacji instruktora można dokonywać w Wydziale Komunikacji i Transportu, godziny urzędowania: poniedziałek 8:30-15:30, wtorek-piątek 7:30-14:30.
Do wypełnionego wniosku należy dołączyć:
Opłaty (podstawa prawna: rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 7 października 2016 r. w sprawie uzyskiwania uprawnień przez instruktorów i wykładowców, opłat oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach, a także stawek wynagrodzenia członków komisji (Dz.U. z 2016 r. poz. 1791):
Opłaty za wymianę legitymacji można dokonywać poprzez płatność kartą płatniczą (informacja w Wydziale Komunikacji i Transportu) lub uiszczać na rachunek bankowy: Powiatowy Bank Spółdzielczy we Wrześni nr 36 9681 0002 0000 3127 2000 0030. W nazwie zleceniodawcy wpłaty lub przelewu należy umieścić imię i nazwisko oraz adres zamieszkania; w tytule: „za wymianę legitymacji instruktora”.
Przewidywany termin i sposób załatwienia sprawy
Wymiana legitymacji instruktora następuje terminie nie dłuższym niż miesiąc od daty złożenia kompletu wymaganych dokumentów. Wymiana następuje w drodze decyzji administracyjnej.
Tryb odwoławczy: w przypadku decyzji odmownej służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu w terminie 14 dni od jej otrzymania za pośrednictwem starosty wrzesińskiego. Odwołanie nie podlega opłacie skarbowej.