PROTOKÓŁ NR 250/2018
Z POSIEDZENIA ZARZĄDU POWIATU WRZESIŃSKIEGO
z dnia 10 sierpnia 2018 roku
Dionizy Jaśniewicz, przewodniczący Zarządu otworzył posiedzenie i stwierdził obecność wszystkich członków Zarządu.
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Przewodniczący Zarządu przedstawił porządek obrad.
Porządek obrad stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zarząd Powiatu Wrzesińskiego jednomyślnie przyjął treść porządku obrad.
Pkt 1.1 Zatwierdzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, której przedmiotem zamówienia jest wykonanie aranżacji zieleni przy Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii polegającej na zagospodarowaniu zieleni na obszarze patio, wokół ogrodzenia i parkingu oraz mała architektura.
Anna Wolska-Wróblewska, naczelnik Wydziału Inwestycji Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich poinformowała, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie aranżacji zieleni przy Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii polegającej na zagospodarowaniu zieleni na obszarze patio, wokół ogrodzenia i parkingu oraz mała architektura. Dodała, że termin realizacji zadania został podzielony na dwa etapy:
1) etap pierwszy – wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie patio oraz nasadzenia od strony południowej w terminie 20 dni od daty zawarcia umowy,
2) etap drugi – pozostałe nasadzenia w terminie 10 dni od daty zakończenia pierwszego etapu.
Dopowiedziała, że za datę wykonania przedmiotu umowy ustala się datę podpisania przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy protokołu zdawczo-odbiorczego. Uzupełniła, że planowany termin zawarcia umowy to wrzesień 2018 roku. Nadmieniła, że zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria: cena oferty 60% oraz gwarancja jakości 40%.
Sprawa jest prowadzona w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich pod znakiem NI.272.38.2018.
W głosowaniu nad zatwierdzeniem specyfikacji wzięło udział pięciu członków Zarządu.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, której przedmiotem zamówienia jest wykonanie aranżacji zieleni przy Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii polegającej na zagospodarowaniu zieleni na obszarze patio, wokół ogrodzenia i parkingu oraz mała architektura została zatwierdzona jednomyślnie.
Pkt 1.2 Zatwierdzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, której przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej nad realizacją zadania: budowa budynku na cele dydaktyczno-sportowe wraz z planem zagospodarowania terenu, infrastrukturą techniczną, drogami dojazdowymi wraz z przebudową istniejącego parkingu naziemnego w ramach „Modernizacji i rozbudowy Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn.: „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego””.
Anna Wolska-Wróblewska poinformowała, że przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej nad realizacją zadania budowa budynku na cele dydaktyczno-sportowe. Dodała, że zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane, w wysokości do 20% zamówienia podstawowego. Nadmieniła, że wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi objęte przedmiotem umowy w okresie od protokolarnego przekazania obiektu wykonawcy robót do dnia końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego w zakresie wad i usterek w przedmiocie zamówienia. Uzupełniła, że orientacyjny termin realizacji zadania dla robót budowlanych to 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym prognozowany termin zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych to sierpień 2018 roku. Dopowiedziała, że wymagane jest wadium w kwocie 270,00 zł, a także zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zaznaczyła, że zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria: cena oferty 60% oraz częstotliwość sprawowania nadzoru na budowie 40%.
Sprawa jest prowadzona w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich pod znakiem NI.272.39.2018.
W głosowaniu nad zatwierdzeniem specyfikacji wzięło udział pięciu członków Zarządu.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, której przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej nad realizacją zadania: budowa budynku na cele dydaktyczno-sportowe wraz z planem zagospodarowania terenu, infrastrukturą techniczną, drogami dojazdowymi wraz z przebudową istniejącego parkingu naziemnego w ramach „Modernizacji i rozbudowy Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn.: „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego”” została zatwierdzona jednomyślnie.
W pkt. Sprawy bieżące, informacje, komunikaty oraz w pkt. Wolne głosy i wnioski członkowie Zarządu nie podjęli dyskusji. Z uwagi na zrealizowanie porządku obrad Dionizy Jaśniewicz zamknął posiedzenie.
Na tym protokół zakończono i po zapoznaniu się z jego treścią podpisano.
1. Dionizy Jaśniewicz /-/
2. Waldemar Grzegorek /-/
3. Paweł Guzik /-/
4. Jerzy Mazurkiewicz /-/
5. Rafał Zięty /-/
Protokołowała:
Marta Maciejczak, referent Referatu Kontroli, Obsługi Rady i Zarządu
drukuj (Protokół nr 250 / 2018)