PROTOKÓŁ NR 241/2018
Z POSIEDZENIA ZARZĄDU POWIATU WRZESIŃSKIEGO
z dnia 3 lipca 2018 roku
Dionizy Jaśniewicz, przewodniczący Zarządu otworzył posiedzenie i stwierdził obecność czterech członków Zarządu, co stanowiło quorum do podejmowania uchwał i rozstrzygnięć w sprawach objętych porządkiem obrad.
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Przewodniczący Zarządu przedstawił porządek obrad.
Porządek obrad stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zarząd Powiatu Wrzesińskiego jednomyślnie przyjął treść porządku obrad.
Pkt 1 Podjęcie uchwały w sprawie unieważnienia postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest przebudowa drogi powiatowej nr 2162P Witkowo – gr. powiatu – Września w m. Września.
Anna Wolska-Wróblewska, naczelnik Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich poinformowała, że cena najkorzystniejszej oferty w postępowaniu przetargowym na przebudowę drogi powiatowej nr 2162P Witkowo – gr. powiatu – Września w m. Września przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dodała, że w związku z powyższym proponuje się unieważnić przedmiotowe postępowanie.
Projekt uchwały znajduje się w zbiorze projektów aktów normatywnych Zarządu Powiatu Wrzesińskiego w Referacie Kontroli, Obsługi Rady i Zarządu pod symbolem klasyfikacyjnym SOR.0024.2018.
W głosowaniu nad projektem uchwały wzięło udział czterech członków Zarządu.
Uchwała nr 992/2018 w sprawie unieważnienia postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest przebudowa drogi powiatowej nr 2162P Witkowo – gr. powiatu – Września w m. Września została podjęta jednomyślnie.
Uchwała znajduje się w zbiorze aktów normatywnych Zarządu Powiatu Wrzesińskiego w Referacie Kontroli, Obsługi Rady i Zarządu pod symbolem klasyfikacyjnym SOR.0025.2018.
Pkt 2 Akceptacja:
1) projektu umowy dotyczącego podwykonawstwa w zakresie kompleksowej dostawy materiału i wykonanie posadzki z podwykonawcą Iwona Heitzmann BUD- POS;
2) projektu aneksu do umowy dotyczącego podwykonawstwa w zakresie kompleksowej dostawy i montażu wewnętrznej i zewnętrznej ślusarki aluminiowej i PCV z podwykonawcą Defitowski Paweł Grześkowiak Zbigniew Spółka Jawna.
Anna Wolska-Wróblewska poinformowała, że firma MIRBUD, generalny wykonawca Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii przedstawiła do akceptacji:
1) projekt umowy dotyczącej podwykonawstwa w zakresie kompleksowej dostawy materiału i wykonanie posadzki z podwykonawcą Iwona Heitzmann BUD- POS;
2) projekt aneksu do umowy dotyczącej podwykonawstwa w zakresie kompleksowej dostawy i montażu wewnętrznej i zewnętrznej ślusarki aluminiowej i PCV z podwykonawcą Defitowski Paweł Grześkowiak Zbigniew Spółka Jawna.
Dodała, że ww. projekty zostały zatwierdzone przez inspektora nadzoru pod względem przedmiotu umowy oraz zawartych w nich kwot.
Sprawa jest prowadzona w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich pod znakiem NI.272.6.2017.
Zarząd Powiatu Wrzesińskiego jednomyślnie zatwierdził przedmiotowe projekty w ramach realizacji zadania budowa Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii.
Pkt 3 Zatwierdzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, której przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii (dot. mebli oraz mebli i wyposażenia kuchni).
Anna Wolska-Wróblewska poinformowała, że Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dotyczy zakupu, dostawy i montażu wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii. Dodała, że przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części:
• część I – wyposażenie meblowe,
• część II – krzesła, fotele, sofy,
• część III – wyposażenie kuchenne,
• część IV – sprzęt AGD,
• część V – szafy,
• część VI – wyposażenie łazienek
• część VII – totem informacyjny.
Nadmieniła, że dla każdej z części wyznacza się termin realizacji zamówienia w ciągu 7 tygodni od dnia zawarcia umowy. Dopowiedziała, że zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria: cena oferty 60% oraz gwarancja 40%.
Sprawa jest prowadzona w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich pod znakiem NI.272.31.2018.
W głosowaniu nad zatwierdzeniem specyfikacji wzięło udział czterech członków Zarządu.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, której przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii (dot. mebli oraz mebli i wyposażenia kuchni) została zatwierdzona jednomyślnie.
W pkt. Sprawy bieżące, informacje, komunikaty oraz Wolne głosy i wnioski członkowie Zarządu nie podjęli dyskusji. Z uwagi na zrealizowanie porządku obrad Dionizy Jaśniewicz zamknął posiedzenie.
Na tym protokół zakończono i po zapoznaniu się z jego treścią podpisano.
1. Dionizy Jaśniewicz /-/
2. Paweł Guzik /-/
3. Jerzy Mazurkiewicz /-/
4. Rafał Zięty /-/
Protokołowała:
Marlena Modorwska, referent Referatu Kontroli, Obsługi Rady i Zarządu
drukuj (Protokół nr 241 / 2018)