PROTOKÓŁ NR 46/2017
Z POSIEDZENIA KOMISJI REWIZYJNEJ
z dnia 3 kwietnia 2017 r.
Maria Taciak, przewodnicząca komisji otworzyła posiedzenie i stwierdziła obecność sześciu członków komisji. W posiedzeniu, które ze względu na jego tematykę odbyło się w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących we Wrześni, uczestniczyli również Włodzimierz Wawrzyniak, dyrektor szkoły i Mariola Ciesielczyk, główna księgowa. Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Przewodnicząca komisji przedstawiła porządek obrad:
Członkowie komisji jednomyślnie przyjęli przedstawiony porządek obrad.
Pkt 3
Mariola Ciesielczyk, główna księgowa przedstawiła dokumenty umożliwiające przeprowadzenie czynności kontrolnych w zakresie:
Pismo informujące o zakresie kontroli stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Członkowie komisji zapoznali się z dokumentami przedłożonymi przez główną księgową i wyjaśnieniami przedstawianymi przez dyrektora szkoły. Dokonali również wizji lokalnej internatu.
W toku kontroli Komisja Rewizyjna wnioskowała do skarbnika powiatu o przedstawienie informacji o wysokości subwencji oświatowej przyznanej na ucznia Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących we Wrześni w 2016 r., z uwzględnieniem:
1) wysokości naliczanej na ucznia kształcącego się w szkole;
2) wysokości naliczanej na ucznia mieszkającego w internacie.
Pismo stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Wyjaśnienie przedłożone przez Beatę Matuszewską, skarbnika powiatu zostało zamieszczone w treści protokołu kontroli.
Wyjaśnienie stanowi załącznik nr 4 do protokołu.
Członkowie komisji nie zgłosili uwag do sporządzonego protokołu kontroli, co potwierdzili podpisami pod jego treścią.
Protokół kontroli wydatków internatu ZSTiO stanowi załącznik nr 5 do niniejszego protokołu.
W pkt. Sprawy bieżące członkowie komisji uzgodnili, że 24.04.2017 r. przeprowadzą kontrolę wydatków Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej za 2016 r. W posiedzeniu wezmą udział członkowie Komisji Zdrowia i Pomocy Społecznej, gdyż jej plan pracy przewiduje zapoznanie się z funkcjonowaniem tej jednostki.
Z uwagi na zrealizowanie porządku obrad przewodnicząca komisji zamknęła posiedzenie.
Na tym protokół zakończono i po zapoznaniu się z jego treścią podpisano.
Protokołowała:
Natalia Kowalczyk-Jakubowska
Inspektor Referatu Kontroli, Obsługi Rady i Zarządu
drukuj (Protokół nr 46 / 2017)