Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ WE WRZEŚNI

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZEJ

Nazwa i adres jednostki: 
Dom Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 25, 62-300  Września
Określenie stanowiska: 
Kierownik sekcji administracyjno - gospodarczej, wymiar czasu pracy – 1/1 etat 

1. Wymagania niezbędne dla kandydatów:
1) posiada ukończone studia wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku oraz 4 letni staż pracy,
2) posiada obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) cieszy się nieposzlakowana opinią,
6) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym oraz przepisów prawa niezbędnych przy wykonywaniu powierzonego zakresu czynności,
2) znajomość zadań oraz specyfiki funkcjonowania domu pomocy społecznej,
3) mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej,
4) sumienność, rzetelność, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań, obowiązkowość,
5) wysoka kultura osobista,
6) dobra, praktyczna znajomość obsługi komputera.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) opracowywanie projektów regulaminów, zarządzeń i poleceń wewnętrznych.
2) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych oraz sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych
3) sporządzanie projektów umów i zamówień wchodzących w zakres realizacji zadań Domu, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, 
4) zapewnienie niezbędnych warunków technicznych do prawidłowego funkcjonowania Domu, 
5) przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji zadań związanych z realizacją inwestycji i remontów,
6) obsługa programu rVat:
7) obsługa systemu BDO
8) wystawianie not księgowych, dotyczących odpłatności gmin za pobyt w DPS mieszkańców pochodzących z ich terenu, 
9) prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10) przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji kadrowej dot. m.in. zakresów czynności pracowników, miesięcznych harmonogramów czasu pracy, dokumentacji pomocniczej do naliczanie wynagrodzeń pracownikom,
11) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem osób na staż i współpraca w tym zakresie z Powiatowym Urzędem Pracy,
12) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania podległych stanowisk oraz zapewnienie im odpowiednich materiałów i środków niezbędnych do wykonywania pracy,
13) prowadzenie strony internetowej jednostki.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy, tj. 40-godzin tygodniowo,
2) praca posiada charakter administracyjno-biurowy,
3) praca wiąże się z bezpośrednim kontaktem i obsługą mieszkańców domu,
4) pracownicy nie są narażeni na występowanie uciążliwych i szkodliwych czynników, 
5) na stanowisku wykorzystywany jest niezbędny sprzęt komputerowy i biurowy,
6) nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostęp do budynku.

5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku osób aktualnie zatrudnionych),
5) oświadczenia o:
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
d) braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku objętym naborem, 
e) nieposzlakowanej opinii,
f) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

Wszystkie dokumenty złożone przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

6. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownik sekcji administracyjno-gospodarczej” do dnia 28 listopada 2023 r. do godz. 14:30 w Domu Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 25, 62-300 Września, 
2) aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

7. Dodatkowe informacje:
1) brak podpisu na oświadczeniach, CV, liście motywacyjnym lub kwestionariuszu będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych,
2) prowadzący nabór zastrzega sobie prawo zamknięcia procedury naboru bez wyłonienia kandydata na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze,
3) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wrzesnia.powiat.pl/ w zakładce Jednostki organizacyjne powiatu, Dom Pomocy Społecznej we Wrześni, Ogłoszenia i komunikaty oraz na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej we Wrześni,  
4) wymagane dokumenty aplikacyjne, list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781)”,
5) wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych - na podstawie art. 21 ust. 2e pkt 1 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych - Dom Pomocy Społecznej zwolniony jest z wpłat na PFRON ( Dz.U. z 2023 r., poz. 100 ze zm.).


Września, 17 listopada 2023 r.

Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
we Wrześni
Jerzy Nowaczyk

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jerzy Nowaczyk
    data wytworzenia: 2023-11-17
  • opublikował: Grzegorz Kolecki
    data publikacji: 2023-11-17 13:33

drukuj ()

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jerzy Nowaczyk
    data wytworzenia: 2023-11-17
  • opublikował: Grzegorz Kolecki
    data publikacji: 2023-11-17 13:33

Adres

Starostwo Powiatowe we Wrześni

ul. Chopina 10
62-300 Września

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 61 640 44 44

e-mail: starostwo@wrzesnia.powiat.pl

epuap: /pwrzesinski/skrytka

Godziny

Godziny urzędowania

Poniedziałek       8:00 – 16:00

Wtorek - piątek  7:00 – 15:00

Standardy i wytyczne

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj deklarację dostępności
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.