POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE WE WRZEŚNI
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
SEKRETARZ POWIATOWEGO ZESPOŁU DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Nazwa i adres jednostki:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września.
Określenie stanowiska:
Sekretarz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania Niepełnosprawności,
wymiar czasu pracy – ¼ etatu (tj. 10 godzin tygodniowo)
miejsce wykonywania pracy:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września
1. Wymagania niezbędne dla kandydatów:
wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja, min. dwuletni staż pracy
posiada obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
cieszy się nieposzlakowaną opinią,
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych do wymienionej ustawy, dotyczących zespołów do spraw orzekania o niepełnosprawności, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pomocy społecznej oraz kpa,
mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub Zespole ds. Orzekania Niepełnosprawności,
sprawna obsługa komputera,
umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy,
rzetelność, obowiązkowość,
odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
wysoka kultura osobista,
odporność na stres,
umiejętność kontaktu z interesantami.
3. Przewidywany zakres obowiązków m.in.:
prowadzenie dokumentacji Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
sprawdzanie zgodności wydawanych orzeczeń z dokumentacją,
przygotowywanie decyzji wydawanych w trybach niestandardowych,
analiza formalno-prawna złożonych odwołań od orzeczeń Powiatowego Zespołu ds. Orzekania Niepełnosprawności,
przygotowywanie korespondencji wychodzącej,
udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących orzekania o niepełnosprawności oraz w zakresie ulg i uprawnień osób niepełnosprawnych,
przetwarzanie danych w ramach Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi,
kierowanie bieżącą pracą Zespołu, pod nieobecność Przewodniczącego.
4. Wymagane dokumenty:
CV,
list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe (np. certyfikaty, zaświadczenia),
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy potwierdzony świadectwem pracy
lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na stanowisku referenta,
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Sekretarz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania Niepełnosprawności” do dnia 29.01.2016 r. w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, sekretariat pok. 32, ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września,
aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Dodatkowe informacje:
brak podpisu na oświadczeniach, CV, liście motywacyjnym i kwestionariuszu będzie uznany
za brak spełnienia wymagań formalnych,
prowadzący nabór zastrzega sobie prawo zamknięcia procedury naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze,
informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wrzesnia.powiat.pl/ w zakładce Ogłoszenia i komunikaty oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrześni,
wymagane dokumenty aplikacyjne, list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014, poz. 1182 ze zm.)”
informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wrzesnia.powiat.pl/ w zakładce Ogłoszenia i komunikaty oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrześni,
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowane ogłoszenie jest wyższy niż 6%.
Dyrektor
Powiatowego
Centrum Pomocy Rodzinie
/-/ Jerzy Nowaczyk
Września, dnia13.01.2016 r.
drukuj (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza)