SEKRETARZ POWIATOWEGO ZESPOŁU DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Nazwa i adres jednostki:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września.
Określenie stanowiska:
Sekretarz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania Niepełnosprawności,
wymiar czasu pracy – ¼ etatu (tj. 10 godzin tygodniowo)
miejsce wykonywania pracy:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września
1. Wymagania niezbędne dla kandydatów:
1. wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja, min. dwuletni staż pracy
2. posiada obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
3. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
6. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych do wymienionej ustawy, dotyczących zespołów do spraw orzekania o niepełnosprawności, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pomocy społecznej oraz kpa,
2. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub Zespole ds. Orzekania Niepełnosprawności,
3. sprawna obsługa komputera,
4. umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy,
5. rzetelność, obowiązkowość,
6. odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
7. wysoka kultura osobista,
8. odporność na stres,
9. umiejętność kontaktu z interesantami.
3. Przewidywany zakres obowiązków m.in.:
1. prowadzenie dokumentacji i korespondencji Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
2. sprawdzanie zgodności wydawanych orzeczeń z dokumentacją,
3. przygotowywanie decyzji wydawanych w trybach niestandardowych,
4. analiza formalno-prawna złożonych odwołań od orzeczeń Powiatowego Zespołu ds. Orzekania Niepełnosprawności,
5. udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących orzekania o niepełnosprawności oraz w zakresie ulg i uprawnień osób niepełnosprawnych,
6. przetwarzanie danych w ramach Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi,
7. kierowanie bieżącą pracą Zespołu, pod nieobecność Przewodniczącego.
4. Wymagane dokumenty:
1. CV,
2. list motywacyjny,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5. kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe (np. certyfikaty, zaświadczenia),
6. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku sekretarza,
8. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
9. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
1. dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Sekretarz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania Niepełnosprawności” do dnia 16.02.2018 r. w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, sekretariat pok. 32, ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września,
2. aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Dodatkowe informacje:
1. brak podpisu na oświadczeniach, CV, liście motywacyjnym i kwestionariuszu będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych,
2. prowadzący nabór zastrzega sobie prawo zamknięcia procedury naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze,
3. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wrzesnia.powiat.pl/ w zakładce Ogłoszenia i komunikaty oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrześni,
4. wymagane dokumenty aplikacyjne, list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016, poz. 922)”
5. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wrzesnia.powiat.pl/ w zakładce Ogłoszenia i komunikaty oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrześni,
6. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowane ogłoszenie jest wyższy niż 6%.
Dyrektor
Powiatowego
Centrum Pomocy Rodzinie
/-/ Anna Maria Kulczyńska
Września, dnia 19.01.2018 r.
drukuj (POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE WE WRZEŚNI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE)