Prowadzone rejestry, ewidencje, archiwa – sposoby i zasady
W Starostwie Powiatowym we Wrześni prowadzone są następujące rejestry:
rejestr uchwał Zarządu,
rejestr uchwał Rady,
rejestr interpelacji i wniosków radnych,
rejestr cen nieruchomości, określonych w aktach notarialnych oraz wartości nieruchomości, określonych przez rzeczoznawców majątkowych w operatach szacunkowych, których wyciągi przekazywane są do ewidencji gruntów i budynków,
rejestr posiadaczy odpadów, którzy są zwolnieni z obowiązku uzyskania zezwoleń na prowadzenie działalności związanej z transportem, zbiorem, odzyskiem lub unieszkodliwianiem odpadów,
rejestr wniosków o pozwolenie na budowę,
rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę,
rejestr zamówień publicznych,
rejestr ośrodków szkolenia kierowców,
statystyki zdawalności - egzaminy na prawo jazdy,
rejestr zbiorów danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym we Wrześni,
rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
W Starostwie Powiatowym we Wrześni prowadzone są następujące ewidencje:
zbiorcza ewidencja skarg i wniosków wpływających do Starostwa,