Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Nawigacja:

Treść strony

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Podstawowe zadania rzecznika:
1) zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów,
2) wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów,
3) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
4) współdziałanie z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów,
5) udzielanie obywatelom także w innych formach pomocy prawnej w zakresie ochrony praw konsumentów,
6) składanie Staroście sprawozdań ze swej działalności za rok miniony.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćŁukasz Jakubowski
  • Data wytworzenia2015-04-20
  • OpublikowałŁukasz Jakubowski
  • Data publikacji2015-04-20 11:53
  • Ostatnio zmodyfikowałGrzegorz Kolecki
  • Ostatnia modyfikacja2021-01-27 09:04

Adres

Starostwo Powiatowe we Wrześni

ul. Chopina 10

62-300 Września

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 61 640 44 44

starostwo@wrzesnia.powiat.pl

epuap: /pwrzesinski/skrytka

e-Doręczenia: 

AE:PL-66089-89776-FASJA-24

Godziny

Godziny urzędowania

Poniedziałek       8:00 – 16:00

Wtorek - piątek  7:00 – 15:00

Standardy i wytyczne

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj deklarację dostępności
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.