Konsultacje w sprawie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
W związku z pracami nad realizacją Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zwracamy się z prośbą o zgłaszanie w formie pisemnej, uwag, opinii i sugestii dotyczących problemów z zakresu architektonicznego, technicznego, cyfrowego, czy też informacyjno-komunikacyjnego z jakimi zmagają się Państwo podczas kontaktów z placówkami użyteczności publicznej będącymi własnością Powiatu Wrzesińskiego.
Konsultacje trwają od momentu ogłoszenia do 30 października 2020 roku.
Zgłoszenia należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego we Wrześni, drogą listowną na adres: Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września z dopiskiem „Konsultacje w sprawie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami” lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: dostepnosc@wrzesnia.powiat.pl oraz za pośrednictwem platformy ePUAP na skrytkę: /pwrzesinski/skrytka.
Szczegółowe informacje nt. zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz plan działania na rzecz poprawy zapewnieneia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Powiat Wrzesiński znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Dostępność, lub bezpośrednio pod adresem: www.bip.wrzesnia.powiat.pl/dostepnosc
Łukasz Jakubowski
Koordynator do spraw dostępności
w Starostwie Powiatowym
i jednostkach organizacyjnych Powiatu Wrzesińskiego