Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Zaproszenie do składania ofert

W związku z planowanym zadaniem: wykonanie kompletnej dokumentacji dostosowania stacji transformatorowej do warunków przyłączeniowych operatora sieci rozdzielczej wraz z wykonaniem projektu zasilania elektroenergetycznego dla zadania pod nazwą "Budowa centrum treningowego w celu realizacji projektu pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego"” zapraszamy do składania ofert.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji dostosowania stacji transformatorowej do warunków przyłączeniowych operatora sieci rozdzielczej wraz z wykonaniem projektu zasilania elektroenergetycznego dla zadania pod nazwą "Budowa centrum treningowego w celu realizacji projektu pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego"”.

 

Zakres rzeczowy obejmuje:

1. Wykonanie:

a) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 25 kwietnia 2012, poz. 462) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013, poz. 1129 ze zm.),

b) kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót, opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389)

3. Wykonawca wykona dokumentację w następujących ilościach:

1/ projekt budowlany – 5 egz.

2/ projekt wykonawczy – 3 egz.

3/ kosztorys inwestorski – 3 egz.

4/ przedmiar robót – 1 egz.

5/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 szt.

Wszystkie części składowe wymienione w ust. 3 zostaną umieszczone w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD.

Dokumentacja projektowa zostanie przekazana w formacie PDF a dokumentacja kosztorysowa w formacie PDF i ATH.

 

- Wykonawca zapewnia, że dokumentacja projektowa będzie posiadała wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z przepisów prawa obowiązujących, na dzień przekazania dokumentacji projektowej Zamawiającemu.

- Wykonawca zapewnia, że Dokumentacja projektowa będzie wykonana na aktualnej mapie sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, spełniającej wymagania wynikające
z Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku (Dz. U. z 1995r., Nr 25, poz. 133) w sprawie opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. Aktualną mapę do celów projektowych Projektant uzyska we własnym zakresie i na swój koszt.

- Wykonawca we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie pozyska wszelkie warunki , uzgodnienia, opinie, decyzje jeśli będą niezbędne do prawidłowej  realizacji  przedmiotu umowy. Koszty wydanych warunków , uzgodnień, opinii, decyzji ponosi Wykonawca.

- Wykonawca zapewni udział w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych  w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego.

- Wykonawca zapewni sprawdzenie dokumentacji projektowej przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji projektowej musi być podpisany przez projektanta i sprawdzającego.

- Wykonawca zapewni nieodpłatne uzupełnienia dokumentacji projektowej o ewentualne uwagi uzyskane od organu administracji wydającego decyzję pozwolenie na budowę.

- Wykonawca do przekazywanej dokumentacji projektowej dołączy pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową i że nie posiada wad fizycznych i prawnych.

-  Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu usługi do przestrzegania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumentacja będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia robót budowlanych. W związku z tym Wykonawca uwzględni w szczególności zapisy art. 29 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, którego nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca zobowiązany jest do opisania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazwy. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to Wykonawca zobowiązany jest do dopisania „lub równoważne” oraz załączenia tabeli równoważności, która określać będzie parametry materiałów lub urządzeń, których spełnienie będzie powodowało uznanie, że zaoferowane materiały lub urządzenia są równoważne.

- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie żądania, roszczenia i koszty stron trzecich, spowodowane naruszeniem przez siebie w trakcie realizacji przedmiotu umowy praw autorskich, patentowych, znaków towarowych, itp.

- Wykonawca zobowiązuje się do współdziałania ze służbami Zamawiającego oraz innymi wskazanymi przez Zamawiającego osobami lub podmiotami, oraz stosowania się do poleceń upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. W przypadku, kiedy Wykonawca stwierdzi, że polecenie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wykracza poza jego uprawnienia lub poza zakres umowy, w terminie 2 dni od dnia otrzymania takiego polecenia powiadomi pisemnie o tym Zamawiającego przedstawiając swoje stanowisko. Zamawiający przekaże swoją decyzję Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania powiadomienia.

KOD CPV

71220000-6 usługi projektowania architektonicznego

71000000-8 usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 usługi architektoniczne i podobne

 

 

II. Termin realizacji zadania:

Nie dłuższym niż 12 tygodni od dnia podpisania umowy.

 

III. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

 

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub  czynności.

Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2.

 

2. posiadają wiedzę i doświadczenie

Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony jeżeli wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie, jednej usługi potwierdzonej dowodami, że została wykonana należycie, polegającej na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektu przyłącza elektroenergetycznego, którego wzór stanowi załącznik nr 5.

 

3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do  wykonania  zamówienia:

- odpowiedni potencjał techniczny

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;

- osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i przedłoży: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień/kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 4.

 

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi osobami do realizacji zadania tj:

- co najmniej jednym projektantem branży instalacyjnej elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych, który posiada:

  • doświadczenie zawodowe w wykonywaniu co najmniej jednego projektu na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektu przyłącza elektroenergetycznego
  • posiada uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji projektanta w zakresie projektowania instalacji elektrycznych oraz
  • należy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

Wykaz osób stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

 

Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w zapytaniu ofertowym, przy zastosowaniu kryterium: “spełnia“, “nie spełnia”.

 

IV. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:

1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi wg. załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa.

 

2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień/kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania  zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. III, ppkt. 3 zapytania ofertowego, wg załącznika nr 4.

Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia poprzez osoby wymienione w wykazie osób.

Po podpisaniu umowy dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie w załączniku nr 4 „Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” na osobę spełniającą wymagania określone w zapytaniu ofertowym jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych tj. jak np. choroba, śmierć,  udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego.

 

3. Wykaz jednej wykonanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz z załączeniem dowodu czy została wykonana należycie wg załącznika nr 5.

 

4. Oświadczenie, że Wykonawca nie jest powiązany kapitałowo lub osobowo z beneficjentem lub między osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy wg załącznika nr 3.

 

W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

 

V. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy wyłącznie
w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i w zakresie określonym poniżej:

1/ zmiana terminu wykonania umowy będąca następstwem działania organów administracji, w szczególności:

a/ przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których są zobowiązane na mocy przepisów prawa;

b/ odmowa wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;

c/ koniecznością uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, której nie przewidywano przy zawarciu umowy,

d/ koniecznością zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy,

2/ zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy i sposobu jego wykonania, w przypadku wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;

3/ zaistnienie zdarzenia o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenia, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;

4/ zmiana personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia sytuacji losowych jak np. choroba, śmierć, udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego;

5/ zmian, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia,

6/ zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT wprowadzonej przez odpowiednie organa państwowe z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę.

 

VI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

- Mirosław Remienica – inspektor Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich, a w przypadku jego nieobecności Grzegorz Stangreciak.

e-mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl

 

VII. Termin związania z ofertą

1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

VIII. Opis sposobu przegotowania oferty

1. Ofertę sporządza się w języku polskim.

2. Ofertę należy sporządzić na formularzu według załączonego wzoru (załącznik nr 1).

3.Formularz oferty i stanowiące jego integralną część załączniki winny być napisane czytelnie, trwałą techniką i podpisane oraz opatrzone pieczątką imienną przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela.

4.Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt III oraz IV.

5. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

6. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

7. Wszystkie zapisane strony powinny być ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y uprawnione  do reprezentowania Wykonawcy.

8. Za podpisane uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną złożony przez osobę/y upoważnione zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

9. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

 

XIX. Termin składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć do dnia  27.05.2016 r. do godziny 10:00, w kancelarii Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września. Dopuszcza się przesłanie oferty cenowej w w/w terminie skanem  na adres e-mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl, z koniecznością późniejszego dostarczenia oryginału w wersji papierowej pocztą tradycyjną, w terminie 3 dni od upływu terminu składania ofert.

 

X. Opis sposobu obliczenia ceny

1. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu usługi, niezbędnych do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.

2. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową. Późniejsze, np. w trakcie otwierania ofert, propozycje obniżek ceny nie będą przyjmowane przez Zamawiającego do wiadomości. Proponowana cena łączna powinna być podana w wysokości ostatecznej, tak aby Zamawiający nie musiał już dokonywać żadnych obliczeń, przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.

3. W ofercie należy podać cenę brutto zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku – za całość przedmiotu zamówienia, według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.

4. Cena winna być wyrażona cyframi w złotych polskich oraz słownie.

5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, to Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

6. Cena oferty winna być wyliczona według przepisów zawartych w ustawie o cenach (Dz. U. z 2013 r., poz. 385) oraz na podstawie aktów wykonawczych.

7. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania, jak również do przesunięcia terminu składania ofert, bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego.

 

XI. Kryteria oceny ofert oraz zasady obliczania i przyznawania punktacji za kryterium:

1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:

 

Nazwa  kryterium

Waga

Cena oferty

Termin realizacji

80 %

20 %

 

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Sposób obliczenia:

Ad.1  cena

                       C = ( Cn : Co ) x 100 x 0,8

gdzie:              C – ilość punktów przyznana za cenę, max 80 pkt.

                       Cn – najniższa cena oferty brutto

                       Co – cena rozpatrywanej oferty brutto

 

Ad.2   Termin realizacji                 

Liczba punktów (maksymalnie – 10 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „termin realizacji: zostanie obliczona w następujący sposób:

- termin realizacji 12 tygodni od dnia podpisania umowy - 0 punktów,

- termin realizacji 11 tygodni od dnia podpisania umowy - 4 punktów,

- termin realizacji 10 tygodni od dnia podpisania umowy - 8 punktów,

- termin realizacji 9  tygodni od dnia podpisania umowy - 12 punktów,

- termin realizacji 8 tygodni od dnia podpisania umowy - 16 punktów,

- termin realizacji 7 tygodni od dnia podpisania umowy - 20 punktów,

 

Przy czym, w tym kryterium minimalny termin realizacji nie może być krótszy niż 7 tygodni i dłuższy niż 12 tygodni.

 

Ocena ostateczna:

Dokonując ostatecznej oceny Zamawiający sumował będzie ocenę cząstkową w odniesieniu do kryterium ceny i termin realizacji wg następującego wzoru:

Ocena ostateczna = suma punktów „cena” + suma punktów „termin realizacji”

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

 

XII. Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

3. Oświadczenie o powiązaniu

4. Wykaz osób

5. Wykaz usług

6. Wzór umowy

7. Opis przedmiotu zamówienia

drukuj (Zaproszenie do składania ofert)

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Waldemar Grzegorek
    data wytworzenia: 2016-05-18
  • opublikował: Joanna Suplewska
    data publikacji: 2016-05-19 12:33

« wstecz

Adres

Starostwo Powiatowe we Wrześni

ul. Chopina 10
62-300 Września

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 61 640 44 44
fax +48 61 640 20 51

e-mail: starostwo@wrzesnia.powiat.pl

Godziny

Godziny urzędowania

Poniedziałek       8:00 – 16:00

Wtorek - piątek  7:00 – 15:00

Standardy i wytyczne

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj deklarację dostępności
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.