Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Zaproszenie do składania ofert

W związku z planowaną realizacją   zadania pn.: „Budowa i wyposażenie Centrum Treningowego w celu realizacji projektu pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego”” zapraszamy do składania ofert na „Opracowanie projektu aranżacji pomieszczeń wraz z ich wizualizacją w nowym budynku B01 Centrum Treningowego w Grzymysławicach”

Opis przedmiotu zamówienia:

1.Wykonanie projektu aranżacji pomieszczeń  wraz z wizualizacją poszczególnych pomieszczeń dla nowego budynku B01 Centrum Treningowego w Grzymysławicach.

2. Sporządzenie wykazu mebli, wyposażenia biurowego, socjalnego i sprzętu AGD oraz tablic informacyjnych: ogólny i  przewidzianych do poszczególnych pomieszczeń (w formie tabelarycznej).

3. Sporządzenie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zawierający cechy użytkowe, kolorystykę, parametry techniczne wymaganych mebli, wyposażenia biurowego, socjalnego i sprzętu AGD oraz tablic informacyjnych będzie stanowił opis przedmiotu zamówienia w postępowaniach zamówień publicznych. W szczególności  Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu usługi do przestrzegania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności przestrzegania zapisów w/w ustawy określające, że przedmiotu  zamówienia  nie  można  opisywać  przez  wskazanie znaków  towarowych,  patentów  lub  pochodzenia,  źródła  lub  szczególnego procesu,  który  charakteryzuje  produkty  lub  usługi   dostarczane   przez konkretnego   Wykonawcę,   jeżeli   mogłoby   to   doprowadzić   do uprzywilejowania  lub  wyeliminowania  niektórych  Wykonawców  lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający  nie  może  opisać  przedmiotu  zamówienia  za  pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.

Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazwy. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy wyposażenia lub sprzętu, to Wykonawca zobowiązany jest do dopisania „lub równoważne” oraz załączenia tabeli równoważności, która określać będzie parametry wyposażenia lub sprzętu, których spełnienie będzie powodowało uznanie, że zaoferowane wyposażenie lub sprzęt są równoważne.

4. Przedłożony projekt powinien zawierać aranżację pomieszczeń z uwzględnieniem poniższych elementów:

- prezentacja graficzna (format A4 lub A3), w liczbie 3 plansz dla każdego z pomieszczeń. Powinna ona obejmować widok z różnych perspektyw, plan pomieszczenia z zaznaczeniem elementów wyposażenia biurowego, socjalnego i sprzętu AGD oraz tablic informacyjnych. Każde pomieszczenie powinno być kompletne z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć.

- wyszczególniony rodzaj mebli, kolorystyki, ilości,

- specyfikacja techniczna mebli elementów wyposażenia biurowego, socjalnego, sprzętu AGD, tablic informacyjnych,

- zestawienia cen jednostkowych, zawierający podział ceny ryczałtowej na wykonanie poszczególnych mebli i elementów wyposażenia biurowego, socjalnego i sprzętu AGD oraz tablic informacyjnych.

Projekt powinien uwzględniać warunki techniczne dostępne w pomieszczeniach, w tym wynikające z załączonych do niniejszego opisu rzutów wskazujących układ mediów w pomieszczeniach (np. przebieg instalacji, gniazdka, przyłącze, odpływy itp.), a także powinien uwzględniać opisy określone w projektach budynków.

5. Wykonawca wykona i przekaże dokumentację w 2 egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD. Dokumentację Wykonawca zapisuje w formie PDF.

6. Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.

Projekty budynków Centrum Treningowego znajdują się w linku

http://wrzesnia.powiat.pl/FTP/NI/cz.II%20-%20Centrum%20Treningowe.zip

Maksymalny łączny koszt zaaranżowanych mebli i elementów wyposażenia biurowego, socjalnego, sprzętu AGD oraz tablic informacyjnych nie może przekroczyć 700.000,00 zł brutto.

KOD CPV

71220000-6 usługi projektowania architektonicznego

 

II. Termin realizacji zadania:

Termin wykonania:

Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 10 tygodni od dnia podpisania umowy.     

  1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub  czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

2. posiadają wiedzę i doświadczenie

 Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony jeżeli wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie, jednej usługi potwierdzonej dowodami, że została wykonana należycie, polegającej na wykonaniu projektu aranżacji pomieszczeń w budynku o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1400 m². Wzór wykazu usług  stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do  wykonania  zamówienia:

- odpowiedni potencjał techniczny

Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2.

- osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2.

4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2.

Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w zapytaniu ofertowym, przy zastosowaniu kryterium: “spełnia“, “nie spełnia”.

  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:

 

1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi wg. załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące
w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa.

3. Wykaz wykonanych usług z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie wg załącznika nr 3.

W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

V. Informacje na temat zakresu wykluczenia

Z postępowania wyklucza się wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z beneficjentem. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,

e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Na potwierdzenie braku okoliczności wykluczenia należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4.

VI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

- w zakresie przedmiotu zamówienia – Grzegorz Stangreciak: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl

w  przypadku nieobecności – Mirosław Remienica,  e -mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl

- w zakresie zapytania ofertowego – Magdalena Michalak inspektor Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich, e -mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl

- w przypadku nieobecności – Joanna Suplewska inspektor Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich, e -mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl

VII. Termin związania z ofertą

1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VIII. Opis sposobu przegotowania oferty

1. Ofertę sporządza się w języku polskim.

2. Ofertę należy sporządzić na formularzu według załączonego wzoru (załącznik nr 1).

3.Formularz oferty i stanowiące jego integralną część załączniki winny być napisane czytelnie, trwałą techniką i podpisane oraz opatrzone pieczątką imienną przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela.

4.Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty wymienione w pkt IV i V zapytania ofertowego.

5. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

6. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

7. Wszystkie zapisane strony powinny być ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y uprawnione  do reprezentowania Wykonawcy.

8. Za podpisane uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną złożony przez osobę/y upoważnione zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej.

 W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

9. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

IX. Termin składania ofert

Ofertę należy złożyć do dnia 18.07.2016 r. do godziny 10.00, w kancelarii Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września. Dopuszcza się przesłanie skanu oferty cenowej w w/w terminie na adres e-mail: przetargi@wrzesnia.powiat.pl.

X. Opis sposobu obliczenia ceny

1. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu usługi, niezbędnych do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.

2. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową. Późniejsze, np. w trakcie otwierania ofert, propozycje obniżek ceny nie będą przyjmowane przez Zamawiającego do wiadomości. Proponowana cena łączna powinna być podana w wysokości ostatecznej, tak aby Zamawiający nie musiał już dokonywać żadnych obliczeń, przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.

3. W ofercie należy podać cenę brutto zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku – za całość przedmiotu zamówienia, według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.

4. Cena winna być wyrażona cyframi w złotych polskich oraz słownie.

5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, to Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

6. Cena oferty winna być wyliczona według przepisów zawartych w ustawie o cenach (Dz. U. z 2013 r., poz. 385) oraz na podstawie aktów wykonawczych.

7. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jak również do przesunięcia terminu składania ofert, bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego.

XII. Kryteria oceny ofert oraz zasady obliczania i przyznawania punktacji za kryterium:

1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym.

2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium :

Termin realizacji

 

Nazwa  kryterium

Waga

Cena oferty

Termin realizacji

80 %

20%

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Sposób obliczenia:

Ad.1  cena

                       C = ( Cn : Co ) x 100 x 0,8

gdzie:              C – ilość punktów przyznana za cenę, max 80 pkt.

                       Cn – najniższa cena oferty brutto

                       Co – cena rozpatrywanej oferty brutto

Ad.2   Termin realizacji                   

Liczba punktów (maksymalnie – 20 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „termin realizacji”: zostanie obliczona w następujący sposób:

- termin realizacji: 6 tygodni od dnia podpisania umowy – 20 pkt.

- termin realizacji: 8 tygodni od dnia podpisania umowy – 10 pkt.

- termin realizacji: 10 tygodni od dnia podpisania umowy – 0 pkt.

Ocena ostateczna:

Dokonując ostatecznej oceny Zamawiający sumował będzie ocenę cząstkową w odniesieniu do kryterium ceny i termin realizacji wg następującego wzoru:

Ocena ostateczna = suma punktów „cena” + suma punktów „termin realizacji”

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

XIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.

1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do zapytania. 

2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 5 do zapytania. Wzór umowy stanowi treść zapytania.

XIII. Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

3. Wykaz wykonanych usług

4. Oświadczenie o braku wykluczenia

5. Wzór umowy

Projekty budynków Centrum Treningowego znajdują się w linku

http://wrzesnia.powiat.pl/FTP/NI/cz.II%20-%20Centrum%20Treningowe.zip

 

drukuj (Zaproszenie do składania ofert)

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dionizy Jaśniewicz
    data wytworzenia: 2016-07-08
  • opublikował: Grzegorz Stangreciak
    data publikacji: 2016-07-08 15:01

drukuj ()

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dionizy Jaśniewicz
    data wytworzenia: 2016-07-08
  • opublikował: Grzegorz Stangreciak
    data publikacji: 2016-07-08 15:01
  • zmodyfikował: Grzegorz Kolecki
    ostatnia modyfikacja: 2016-07-25 15:24

« wstecz

Adres

Starostwo Powiatowe we Wrześni

ul. Chopina 10
62-300 Września

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 61 640 44 44
fax +48 61 640 20 51

e-mail: starostwo@wrzesnia.powiat.pl

Godziny

Godziny urzędowania

Poniedziałek       8:00 – 16:00

Wtorek - piątek  7:00 – 15:00

Standardy i wytyczne

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj deklarację dostępności
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.