Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Zaproszenie do składania ofert

Września, dn. 08.09.2016 r.

NI.032.14.2016

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z planowanym wykonaniem studium wykonalności dla zadania pn.  „Modernizacja Centrum Oświatowego w celu realizacji I etapu projektu pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego” w ramach Poddziałania 9.3.2. Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego WRPO 2014 – 2020 zapraszamy do składania ofert.

I.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie studium wykonalności dla zadania pn. „Modernizacja Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego”

 - zgodnie z dokumentacją konkursu, obowiązującymi wytycznymi i instrukcją do sporządzania studium wykonalności dla Działania 9.3 Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Poddziałanie 9.3.2 Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej ogólnokształcącej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 (Załącznik - Instrukcja do sporządzania Studium wykonalności   (część obliczeniowa) oraz  Załącznik nr 4 - Instrukcja do sporządzania SW  (część opisowa) do Regulaminu konkursu nr RPWP.09.03.03-IZ-00-30-001/16). Studium powinno obejmować zdiagnozowanie potrzeb, kompleksowe plany wykorzystania powstałej infrastruktury i jej powiązania z EFS (należy uwzględnić kwestie demograficzne (analiza trendów demograficznych w perspektywie 3 lat), analizę ekonomiczną inwestycji po zakończeniu projektu, analizę opcji).

Jednocześnie, cena złożonej oferty winna uwzględniać uzupełnienia, poprawienia
i aktualizację Studium wykonalności aż do momentu pozytywnej opinii Instytucji Zarządzającej, zarówno w przypadku zgłoszenia uwag przez Instytucję Zarządzającą na etapie oceny wniosku o dofinansowanie, jak i w trakcie realizacji zadania, gdy będzie to niezbędne
i zalecane przez IZ, nie później niż w ciągu 10 dni od otrzymanego od Zamawiającego powiadomienia o konieczności uzupełniania, poprawienia lub aktualizacji przedmiotowego zamówienia.

Przedmiot umowy zostanie sporządzony w programie WORD wraz z obliczeniami
w programie Excel w wydruku oraz na nośniku elektronicznym (płyta CD) w liczbie trzech egzemplarzy.

Kod CPV 71241000-9 – studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

Orientacyjny koszt całkowity projektu to około 30 mln zł (słownie: trzydzieści milionów złotych) a maksymalny poziom dofinansowania wydatków kwalifikowanych na poziomie projektu wynosi 95 %.

II. Opis projektu pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego” :

A. Projekt pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego”  polega na kompleksowej rozbudowie oraz wyposażeniu w sprzęt Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej we Wrześni. Projekt składa się między innymi z:

Modernizacja Centrum Oświatowego tj.

a) modernizacja istniejących pracowni przy PCEZ ul. Wojska Polskiego 1 (istniejących pracowni/warsztatów dotychczas funkcjonujących przy PCEZ)  i ich doposażenie.  Powierzchnia użytkowa budynku 2 126 m2.  Remont obejmuje ok. 40 pomieszczeń.
W obiekcie znajdą się takie pracowanie jak: pracowania obróbki cieplnej, plastycznej i ręcznej, pracowania systemów CAD/CAM, pracownia automatyki i AGD z zapleczem, pracownia obrabiarek ogólnego przeznaczenia, pracownia montażu i obróbki ręcznej, pracowania obrabiarek konwencjonalnych – tokarki, pracownia obrabiarek konwencjonalnych - frezarki,  pracownia CNC, pracownia mechatroniczna (pneumatyka, hydraulika), pracownia montażu elektrycznego, pracownia elektrotechniki i elektroniki, pracownia programowania systemów mechatronicznych, pracownia maszynoznawstwa ogólnego, pracownia spożywcza. Ponadto w obiekcie znajdą się sale dydaktyczne, biblioteka, magazyny,  pracownia językowa, pomieszczenia biurowe, szatnie, jadalnia i toalety. Projekt obejmuje również zagospodarowanie terenu dookoła budynku.

b) modernizacja bazy pobytowej (bursy przy ul. Słowackiego 11 i internatu przy ul. Gnieźnieńskiej 29). Baza o powierzchni około 2713 m² zapewni miejsca noclegowe dla ok. 100 osób.

  • Budynek bursy to obiekt trzykondygnacyjny  o powierzchni użytkowej 923,13 m2 . Projekt obejmuje gruntowną przebudowę układu wewnątrz budynku,
    w którym docelowo mają znaleźć się: pokoje dwuosobowe wyposażone
    w węzły sanitarne (łącznie ok. 40 miejsc noclegowych), zaplecze kuchenne dla ok. 40 os.,  sala konferencyjno – szkoleniowa dla ok. 35 – 40 os., sala konferencyjno – szkoleniowa dla ok. 15 – 20 os.,  pomieszczenia biurowe, techniczne i magazynowe, recepcja, windy, toalety. Inwestycja obejmuje również zagospodarowanie trenu wokół obiektu (drogi dojazdowe, place manewrowe, parkingi, zjazdy);
  • Budynek internatu to obiekt czterokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 1790,06 m2. Inwestycja  polegać będzie na gruntownej przebudowie układu wewnątrz budynku, w którym docelowo mają znaleźć się: pokoje jedno
    i dwuosobowe wyposażone w węzły sanitarne (łącznie miejsca noclegowe dla ok. 70 os.), stołówka na ok. 70 osób, kuchnia, duża sala konferencyjno –szkoleniowa z możliwością podziału na dwie mniejsze, mała sala konferencyjno-szkoleniowa,, magazyny, szatnie, toalety, recepcja, winda. Inwestycja obejmuje również zagospodarowanie trenu wokół obiektu (drogi dojazdowe, place manewrowe, parkingi, zjazdy).

c) budowa zaplecza dydaktyczno – sportowego przy ul. Wojska Polskiego 1. Powierzchnia zabudowy 2168 m2, powierzchnia użytkowa ok. 1500 m² o charakterze auli
z zapleczem sanitarno –magazynowym, powierzchnia główna ma stanowić salę audiowizualną z przeznaczeniem pod konferencje, szkolenia, egzaminy kwalifikacyjne. Jednocześnie obiekt będzie mógł pełnić funkcję pod cele sportowe.  W budynku planowana jest: aula o wymiarach max 20x40 m, dzielona na trzy części, dwie sale do ćwiczeń, pomieszczenie dydaktyczne,  widownia na ok. 900 miejsc siedzących,  magazyn sprzętu sportowego, 4 szatnie, zespoły sanitarne, pokój dla instruktorów.  Inwestycja obejmuje także budowę parkingu na ok. 14 miejsc oraz zagospodarowanie terenu zieleni o powierzchni ok. 270 m2.

B. Dane o projekcie:

Nazwa projektu: „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego”

Nazwa programu:  Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020

Nazwa osi priorytetowej: Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura dla kapitału ludzkiego

Nazwa działania: Działanie 9.3 Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej

Nazwa poddziałania:  Poddziałanie 9.3.2 Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego

Szacowane wydatki I etapu projektu:  około 30 mln zł

Przewidywany termin złożenia wniosku o dofinansowanie I etapu projektu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego:  IV kwartał 2016 r.

 

C. Informacje dodatkowe o projekcie:

Projektem komplementarnym do wyżej opisanego projektu infrastrukturalnego jest projekt miękki, realizowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Osi 8 Edukacja,  Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży. Jednocześnie w nowopowstałych i zmodernizowanych obiektach realizowane będą projekty szkoleniowe w ramach Działania 8.2 Uczenie się przez całe życie oraz Poddziałania 8.3.2 Kształcenie zawodowe dorosłych.  Ponadto w obiektach objętych projektem realizowane będą zadania własne Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej we Wrześni,  finansowane z subwencji oświatowej (kształcenie praktyczne uczniów technikum oraz doskonalenie zawodowe pracowników młodocianych (zasadnicza szkoła zawodowa), a także kształcenie ustawiczne.

 

III. Termin realizacji zadania:

Nie dłużej niż w ciągu 6  tygodni od daty zawarcia umowy.

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

 

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub  czynności.

Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2.

2. posiadają wiedzę i doświadczenie

Warunkiem formalnym przystąpienia do zapytania ofertowego jest doświadczenie w opracowaniu co najmniej 5 studiów wykonalności. Na potwierdzenie powyższego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie polegających na wykonaniu 5 studiów wykonalności dla projektów, wraz z podaniem źródła dofinansowania zadań, ich dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane należycie (według załącznika nr 4).

3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do  wykonania  zamówienia:

Warunek ten Wykonawca spełni wykazując, że dysponuje dwiema osobami
z doświadczeniem w przygotowaniu Studiów wykonalności, w tym jedną specjalizującą się w części opisowej, i jedną specjalizującą się w części obliczeniowej, przy czym każda z nich przygotowała min. 5 studiów wykonalności, w okresie ostatnich pięciu lat, według załącznika nr 5).

Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w zapytaniu ofertowym, przy zastosowaniu kryterium: “spełnia“, “nie spełnia”.

V. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:

1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa.

2. Wykaz wykonanych usług polegających na wykonaniu 5 studiów wykonalności dla projektów, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie wraz z podaniem źródła dofinansowania zadań, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane należycie wg załącznika nr 4.

3. Wykaz osób z doświadczeniem w przygotowaniu Studiów wykonalności w okresie ostatnich pięciu lat, w tym jedną specjalizującą się w części opisowej, i jedną specjalizującą się w części obliczeniowej (według załącznika nr 5).

W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.

Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

VI. Informacje na temat zakresu wykluczenia

Z postępowania wyklucza się wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z beneficjentem. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,

e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Na potwierdzenie braku okoliczności wykluczenia należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3.

VII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

- w zakresie zapytania ofertowego – Joanna Suplewska inspektor Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich,

- w sprawach dot. przedmiotu zamówienia – Magdalena Niechcielska inspektor Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich, a w przypadku nieobecności Hanna Brona

e-mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl

VIII. Termin związania z ofertą

1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

IX. Opis sposobu przegotowania oferty

1. Ofertę sporządza się w języku polskim.

2. Ofertę należy sporządzić na formularzu według załączonego wzoru (załącznik nr 1).

3.Formularz oferty i stanowiące jego integralną część załączniki winny być napisane czytelnie, trwałą techniką i podpisane oraz opatrzone pieczątką imienną przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela.

4.Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt IV oraz V.

5. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

6. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

7. Wszystkie zapisane strony powinny być ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y uprawnione  do reprezentowania Wykonawcy.

8. Za podpisane uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną złożony przez osobę/y upoważnione zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

9. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

 

X. Termin składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć do dnia  15.09.2016 r. do godziny 10:00, skanem na adres e-mail: przetargi@wrzesnia.powiat.pl.

 

XI. Opis sposobu obliczenia ceny

1. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu usługi, niezbędnych do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.

2. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową. Późniejsze, np. w trakcie otwierania ofert, propozycje obniżek ceny nie będą przyjmowane przez Zamawiającego do wiadomości. Proponowana cena łączna powinna być podana w wysokości ostatecznej, tak aby Zamawiający nie musiał już dokonywać żadnych obliczeń, przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.

3. W ofercie należy podać cenę brutto zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku – za całość przedmiotu zamówienia, według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.

4. Cena winna być wyrażona cyframi w złotych polskich oraz słownie.

5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, to Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

6. Cena oferty winna być wyliczona według przepisów zawartych w ustawie o cenach (Dz. U. z 2013 r., poz. 385) oraz na podstawie aktów wykonawczych.

7. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

 

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania na każdym etapie, jak również do przesunięcia terminu składania ofert, bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego.

 

XIII. Kryteria oceny ofert oraz zasady obliczania i przyznawania punktacji za kryterium:

 

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:

Nazwa  kryterium

Waga

Cena oferty

Termin realizacji zadania

80%

20 %

 

Sposób obliczenia:

Ad.1  cena

                       C = ( Cn : Co ) x 100 x 0,8

gdzie:              C – ilość punktów przyznana za cenę, max 80 pkt.

                       Cn – najniższa cena oferty brutto

                       Co – cena rozpatrywanej oferty brutto

 

Ad.2    termin realizacji zadania

 

Liczba przyznawanych punktów w niniejszym kryterium  klasyfikuje się następująco:

 

Termin realizacji zadania: do 6 tygodni od daty zawarcia umowy  - 0 pkt

Termin realizacji zadania: do 5 tygodni od daty zawarcia umowy  - 10 pkt

Termin realizacji zadania: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy  - 20 pkt

 

Przy czym termin realizacji zadania nie może być krótszy niż do 4 tygodnie i nie dłuższy niż do 6 tygodni.

 

Ocena ostateczna = suma punktów „cena” + suma punktów „Termin realizacji zadania”

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

 

XIV. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.

1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do zapytania. 

2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 6 do zapytania. Wzór umowy stanowi treść zapytania.

 

 

XV. Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

3. Oświadczenie o powiązaniu

4. Wykaz usług

5. Wykaz osób

6. Wzór umowy

drukuj (Zaproszenie do składania ofert)

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dionizy Jaśniewicz
  • opublikował: Joanna Suplewska
    data publikacji: 2016-09-08 13:52

« wstecz

Adres

Starostwo Powiatowe we Wrześni

ul. Chopina 10
62-300 Września

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 61 640 44 44
fax +48 61 640 20 51

e-mail: starostwo@wrzesnia.powiat.pl

Godziny

Godziny urzędowania

Poniedziałek       8:00 – 16:00

Wtorek - piątek  7:00 – 15:00

Standardy i wytyczne

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj deklarację dostępności
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.