Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Zaproszenie do składania ofert

 

W związku z planowanym wykonaniem „Studium wykonalności” do projektu pn.  „Termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10 na cele związane z edukacją publiczną oraz pomocą społeczną”, zapraszamy do składania ofert.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie „Studium wykonalności” dla projektu pn.  „Termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10 na cele związane z edukacją publiczną oraz pomocą społeczną” - zgodnie z dokumentacją konkursu, obowiązującymi wytycznymi i instrukcją do sporządzania studium wykonalności dla Działania 3.2. „ Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałania 3.2.1 „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020. (załącznik nr 4 część opisowa i część obliczeniowa do Regulaminu konkursu nr RPWP.03.02.01-IZ- 00-30-001/15).

Projekt pn. „Termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10 na cele związane z edukacją publiczną oraz pomocą społeczną”  polega na kompleksowej termomodernizacji obiektu (tj. budynku adaptowanego na cele edukacji publicznej oraz pomocy społecznej wraz z łącznikiem), wraz ze zmianą źródła ciepła, wykorzystaniem systemu zarządzania energią w obiekcie oraz wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej. Modernizacja systemu wentylacji z wykorzystaniem mechanicznej instalacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła.

Modernizacja oświetlenia elektrycznego wewnątrz budynku.

Roczne zmniejszenie zapotrzebowania na energię (%) – 85,65%

Budynek ma zostać zaadaptowany na Szkołę i Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną.

Budynek w zabudowie wolnostojącej, trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony.

Powierzchnia ogrzewana lokali użytkowych oraz innych pomieszczeń niemieszkalnych –
1 979,00 m².

 

Zamawiający dysponuje:

- audytem energetycznym

- audytem oświetleniowym;

- decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;

- opinią ornitologiczną i chiropterologiczną występowania ptaków i nietoperzy na budynku;

- deklaracją właściwego organu odpowiedzialnego za gospodarkę wodną;

- zaświadczeniem organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000;

- Planem Gospodarki Niskoemisyjnej Miasta i Gminy Września;

Obecnie trwają prace nad wykonaniem wielobranżowej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy). Przewidywany termin wykonania niniejszej dokumentacji 24.03.2016 r. Dokumentacja, która w tej chwili jest opracowywana, będzie przekazywana przez Zamawiającego sukcesywnie w ramach współpracy Wykonawcy z Zamawiającym do 24.03.2016 r. drogą e mailową.

 

Orientacyjny koszt całkowity projektu to około 2.000.000,00 zł – 3.000.000,00 zł a maksymalny poziom dofinansowania wydatków kwalifikowanych na poziomie projektu wynosi 85%.

 

Kod CPV 71241000-9 – studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

 

Warunki zamówienia:

 

1) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z Zamawiającym w trakcie trwania umowy w zakresie wprowadzania ewentualnych uwag i poprawek zgłaszanych przez Zamawiającego.

2) Wykonawca z chwilą opracowania Studium Wykonalności, zobowiązuje się do przeniesienia wszelkich praw autorskich do SW na Zamawiającego.

3) Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy za opracowanie Studium Wykonalności nastąpi po podpisaniu protokołu potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku.

4) Przedmiot umowy zostanie sporządzony w programie WORD wraz z obliczeniami w programie Excel w wydruku oraz na nośniku elektronicznym (płyta CD) w liczbie trzech egzemplarzy.

5) Wykonawca zobowiązuje się, w ramach wynagrodzenia umownego do niezwłocznego usunięcia, poprawienia błędów i wyjaśnienia uwag w przypadku stwierdzenia braków, błędów lub zgłoszenia uwag do przedmiotu umowy przez Instytucję Zarządzającą w programie a wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

 

II. Termin realizacji zadania:

od daty zawarcia umowy do 25.03.2016 r.

 

III. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:

Warunkiem formalnym przystąpienia do zapytania ofertowego jest doświadczenie w opracowaniu co najmniej 3 studiów wykonalności dla projektów z zakresu termomodernizacji obiektów, które uzyskały dofinansowanie ze środków zewnętrznych. Na potwierdzenie powyższego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych usług polegających na wykonaniu 3 studiów wykonalności dla projektów z zakresu termomodernizacji obiektów, które uzyskały dofinansowanie ze środków zewnętrznych wraz z podaniem źródła dofinansowania projektu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (według załącznika nr 2).

 

VI. Informacje na temat zakresu wykluczenia

Z postępowania wyklucza się wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z beneficjentem. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,

e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Na potwierdzenie braku okoliczności wykluczenia należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3.

V. Opis sposobu przegotowania oferty:

1) Oferta musi zawierać ostateczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z opracowaniem Studium Wykonalności.

2) Ofertę sporządza się w języku polskim.

3) Ofertę należy sporządzić na formularzu według załączonego wzoru (załącznik nr 1).

4) Formularz oferty i stanowiące jego integralną część załączniki winny być napisane czytelnie, trwałą techniką i podpisane oraz opatrzone pieczątką imienną przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela.

5) Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz usług, oświadczenie zgodnie z zał. nr 3 także dokument z którego wynika reprezentacja wykonawcy w niniejszym postępowaniu.

6) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

7) Za podpisane uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną złożony przez osobę/y upoważnione zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

9) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji.

Przez kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy rozumieć:

a) kopię dokumentu zawierającą klauzulę „za zgodność z oryginałem” umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z datą i czytelnymi podpisami osób uprawnionych do potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem,

lub

b) kopię dokumentu zwierającą na jednej ze stron dokumentu klauzulę „za zgodność z oryginałem od strony 1 do strony …” wraz z datą i czytelnymi podpisami osób uprawnionych do potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem. Wszystkie strony tak potwierdzonego dokumentu muszą być ponumerowane i przedstawione w sposób wskazujący na integralność dokumentu (np. zszyte).

10) Cena ma charakter ryczałtowy.

 

VI. Kryteria oceny ofert oraz zasady obliczania i przyznawania punktacji za kryterium:

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:

Nazwa kryterium

Waga

Cena oferty

Termin płatności faktury

97%

3 %

 

Sposób obliczenia:

Ad.1 cena

C = ( Cn : Co ) x 100 x 0,97

gdzie: C – ilość punktów przyznana za cenę, max 97 pkt.

Cn – najniższa cena oferty brutto

Co – cena rozpatrywanej oferty brutto

 

Ad.2 termin płatności faktury

 

Liczba przyznawanych punktów w niniejszym kryterium klasyfikuje się następująco:

 

Termin płatności faktury do 14 dni - 1 pkt

Termin płatności faktury do 21 dni – 2 pkt

Termin płatności faktury do 30 dni – 3 pkt.

 

Przy czym termin płatności faktury nie może być krótszy niż do14 dni i nie dłuższy niż do 30 dni.

 

Ocena ostateczna = suma punktów „cena” + suma punktów „Termin płatności faktury”

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

 

 

VII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

- Hanna Brona – inspektor Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich

e-mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl

 

VIII. Termin związania ofertą:

1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

IX. Termin składania ofert:

Ofertę cenową należy złożyć za pośrednictwem wypełnionego załącznika nr 1 Formularz ofertowy, do dnia 12.02.2016 r. do godziny 12:00, w kancelarii Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10, 62 – 300 Września. Dopuszcza się przesłanie oferty cenowej w w/w terminie skanem na adres e-mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl, z koniecznością późniejszego dostarczenia oryginału w wersji papierowej poczta tradycyjną, w terminie 3 dni od upływu terminu składania ofert.

 

X. Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Wykaz wykonanych usług

3. Oświadczenie o wykluczeniu

4. Opis przedmiotu zamówienia – audyt energetyczny, audyt oświetleniowy

drukuj (Zaproszenie do składania ofert)

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Waldemar Grzegorek
    data wytworzenia: 2016-02-04
  • opublikował: Grzegorz Kolecki
    data publikacji: 2016-02-04 14:05
  • zmodyfikował: Grzegorz Kolecki
    ostatnia modyfikacja: 2016-02-04 14:03

drukuj ()

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Waldemar Grzegorek
    data wytworzenia: 2016-02-04
  • opublikował: Grzegorz Kolecki
    data publikacji: 2016-02-04 14:05
  • zmodyfikował: Grzegorz Kolecki
    ostatnia modyfikacja: 2016-02-04 14:03

« wstecz

Adres

Starostwo Powiatowe we Wrześni

ul. Chopina 10
62-300 Września

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 61 640 44 44
fax +48 61 640 20 51

e-mail: starostwo@wrzesnia.powiat.pl

Godziny

Godziny urzędowania

Poniedziałek       8:00 – 16:00

Wtorek - piątek  7:00 – 15:00

Standardy i wytyczne

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj deklarację dostępności
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.