Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Zaproszenie do składania ofert

Zarząd Powiatu Wrzesińskiego informuje, że treść zapytania została zmodyfikowania poprzez dodanie załącznika w postaci wzoru umowy.

Ponadto Zamawiający przedłuża termin do składania ofert na dzień 03.06.2016 r. do godz. 11:00.

 

W związku z planowanym wykonaniem „Studium wykonalności” do zadania pn.  „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych w powiatowym zasobie geodezyjnym
i kartograficznym oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług w powiecie wrzesińskim
” zapraszamy do składania ofert.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Studium wykonalności” dla zadania pn. „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług w powiecie wrzesińskim” - zgodnie z dokumentacją konkursu, obowiązującymi wytycznymi i instrukcją do sporządzania studium wykonalności dla Działania 2.1 Rozwój elektronicznych usług publicznych Poddziałanie 2.1.2 Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 (Załącznik nr 26 Instrukcja do sporządzania SW  (część obliczeniowa) oraz  Załącznik nr 26 Instrukcja do sporządzania SW  (część opisowa) do Regulaminu konkursu nr RPWP.02.01.02-IZ-00-30-001/16).

Zadanie pn. „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług w powiecie wrzesińskim” polega na:

1) opracowaniu bazy mapy numerycznej w zakresie baz danych obiektów topograficznych (BDOT500) oraz bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) w oparciu o istniejące materiały archiwalne dla wymienionych obrębów ewidencyjnych: Białężyce, Bierzglinek, Broniszewo, Gonice, Goniczki, Grzybowo, Gulczewko, Gulczewo, Kaczanowo, Kawęczyn, Kleparz, Marzenin, Noskowo, Nowy Folwark, Obłaczkowo, Osowo, Ostrowo Szlacheckie, Otoczna, Psary Małe, Przyborki, Radomice, Sędziwojewo, Słomowo, Sobiesiernie, Sokołowo, Sołeczno, Stanisławowo, Strzyżewo, Węgierki i Wódki (obszar opracowania 13854,1166 ha);

2) zeskanowaniu dokumentacji archiwalnej i utworzeniu zasięgów zasobu geodezyjnego w bazie mapy numerycznej dla wszystkich obrębów ewidencyjnych Gminy Września;

3)   opracowaniu bazy ewidencyjnej mapy numerycznej (EGiB) w oparciu o istniejące materiały archiwalne dla obrębów ewidencyjnych Ciemierów, Ciemierów Kolonia, Grądy Dolne, Grądy Górne, Lisewo, Ruda Komorska, Trzcianki, Tarnowa  i Wrąbczynek (powierzchnia opracowania 7598,9293 ha), wraz z pomiarem osnowy poziomej i przeliczeniem zniszczonych punktów osnowy na układ „2000" w oparciu o dane archiwalne;

4) zeskanowaniu dokumentacji archiwalnej i utworzenie zasięgów zasobu geodezyjnego w bazie mapy numerycznej dla wszystkich obrębów ewidencyjnych Gminy Pyzdry;

5)utworzeniu e-usług dla geodetów i dla ludności;

6) Utworzeniu osobnego środowiska serwerowego dla Wydziału Geodezji, Kartografii i Nieruchomości dla wykonywania usług opisanych w projekcie;

7) zmodernizowaniu środowiska bazodanowego na potrzeby wykorzystywanego w ramach projektu oprogramowania;

8)Zapewnieniu przestrzeni dyskowej dla gromadzonych w ramach projektu danych;

9)zakupie nowych jednostek centralnych dla pracowników wykonujących zadania związane z projektem;

10) zakupie skanerów do digitalizacji danych związanych z projektem;

11) utworzeniu nowych stanowisk pracy w programie do obsługi bazy danych mapy numerycznej (EGiB, GESUT, BDOT500 i osnowy poziomej i wysokościowej).

12)konwersji bazy danych obecnie używanego programu do poszczególnych baz GESUT, EGiB i BDOT500.

 

Kod CPV 71241000-9 – studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

Orientacyjny koszt całkowity projektu to około 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych a maksymalny poziom dofinansowania wydatków kwalifikowanych na poziomie projektu wynosi 85%.

 

II. Termin realizacji zadania:

od daty zawarcia umowy nie później niż do 30.06.2016 r.

 

III. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

 

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub  czynności.

Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2.

 

2. posiadają wiedzę i doświadczenie

Warunkiem formalnym przystąpienia do zapytania ofertowego jest doświadczenie w opracowaniu co najmniej 2 studiów wykonalności. Na potwierdzenie powyższego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych usług polegających na wykonaniu 2 studiów wykonalności, które uzyskały dofinansowanie ze środków zewnętrznych wraz z podaniem źródła dofinansowania zadań,  ich dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzone dowodami, że została wykonana należycie (według załącznika nr 4).

 

3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do  wykonania  zamówienia:

Warunek ten Wykonawca spełni wykazując, że dysponuje dwiema osobami z doświadczeniem w przygotowaniu Studiów wykonalności, w tym jedną specjalizującą się w części opisowej, i jedną specjalizującą się w części obliczeniowej, przy czym każda z nich przygotowała min. 2 studia wykonalności, które uzyskały dofinansowanie ze środków zewnętrznych (według załącznika nr 5).

Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w zapytaniu ofertowym, przy zastosowaniu kryterium: “spełnia“, “nie spełnia”.

IV. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:

1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa.

2. Wykaz wykonanych usług polegających na wykonaniu 2 studiów wykonalności, które uzyskały dofinansowanie ze środków zewnętrznych wraz z podaniem źródła dofinansowania zadań, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzone dowodami, że została wykonana należycie wg załącznika nr 4.

3. Wykaz osób z doświadczeniem w przygotowaniu Studiów wykonalności, w tym jedną specjalizującą się w części opisowej, i jedną specjalizującą się w części obliczeniowej (według załącznika nr 5).

W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.

 

V. Informacje na temat zakresu wykluczenia

Z postępowania wyklucza się wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z beneficjentem. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,

e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Na potwierdzenie braku okoliczności wykluczenia należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3.

 

VI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

- Magdalena Niechcielska – inspektor Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich, a w przypadku jego nieobecności Hanna Brona.

e-mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl

 

VII. Termin związania z ofertą

1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

VIII. Opis sposobu przegotowania oferty

1. Ofertę sporządza się w języku polskim.

2. Ofertę należy sporządzić na formularzu według załączonego wzoru (załącznik nr 1).

3.Formularz oferty i stanowiące jego integralną część załączniki winny być napisane czytelnie, trwałą techniką i podpisane oraz opatrzone pieczątką imienną przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela.

4.Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt III oraz IV.

5. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

6. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

7. Wszystkie zapisane strony powinny być ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y uprawnione  do reprezentowania Wykonawcy.

8. Za podpisane uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną złożony przez osobę/y upoważnione zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

9. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

 

IX. Termin składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć do dnia  02.06.2016 r. do godziny 10:00, w kancelarii Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września. Dopuszcza się przesłanie oferty cenowej w w/w terminie skanem na adres e-mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl, z koniecznością późniejszego dostarczenia oryginału w wersji papierowej pocztą tradycyjną, w terminie 3 dni od upływu terminu składania ofert.

 

X. Opis sposobu obliczenia ceny

1. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu usługi, niezbędnych do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.

2. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową. Późniejsze, np. w trakcie otwierania ofert, propozycje obniżek ceny nie będą przyjmowane przez Zamawiającego do wiadomości. Proponowana cena łączna powinna być podana w wysokości ostatecznej, tak aby Zamawiający nie musiał już dokonywać żadnych obliczeń, przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.

3. W ofercie należy podać cenę brutto zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku – za całość przedmiotu zamówienia, według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.

4. Cena winna być wyrażona cyframi w złotych polskich oraz słownie.

5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, to Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

6. Cena oferty winna być wyliczona według przepisów zawartych w ustawie o cenach (Dz. U. z 2013 r., poz. 385) oraz na podstawie aktów wykonawczych.

7. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

 

IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania, jak również do przesunięcia terminu składania ofert, bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego.

 

XII. Kryteria oceny ofert oraz zasady obliczania i przyznawania punktacji za kryterium:

1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym.

2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:

 

Nazwa  kryterium

Waga

Cena oferty

Termin realizacji

90 %

10 %

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Sposób obliczenia:

Ad.1  cena

                       C = ( Cn : Co ) x 100 x 0,9

gdzie:              C – ilość punktów przyznana za cenę, max 90 pkt.

                       Cn – najniższa cena oferty brutto

                       Co – cena rozpatrywanej oferty brutto

 

Ad.2   Termin realizacji     

Liczba punktów (maksymalnie – 10 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „termin realizacji” zostanie obliczona w następujący sposób:

 

- termin realizacji od dnia podpisania umowy do 30.06.2016 r. - 0 punktów,

- termin realizacji od dnia podpisania umowy  do 24.06.2016 r. - 5 punktów,

- termin realizacji od dnia podpisania umowy do 20.06.2016 r. - 10 punktów.

 

Ocena ostateczna:

Dokonując ostatecznej oceny Zamawiający sumował będzie ocenę cząstkową w odniesieniu do kryterium ceny i termin realizacji wg następującego wzoru:

Ocena ostateczna = suma punktów „cena” + suma punktów „termin realizacji”

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

 

XIII. Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

3. Oświadczenie o powiązaniu

4. Wykaz usług

5. Wykaz osób

drukuj (Zaproszenie do składania ofert)

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Waldemar Grzegorek
    data wytworzenia: 2016-05-27
  • opublikował: Sławomir Jarantowski
    data publikacji: 2016-05-27 13:43
  • zmodyfikował: Joanna Suplewska
    ostatnia modyfikacja: 2016-05-30 14:55

« wstecz

Adres

Starostwo Powiatowe we Wrześni

ul. Chopina 10
62-300 Września

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 61 640 44 44
fax +48 61 640 20 51

e-mail: starostwo@wrzesnia.powiat.pl

Godziny

Godziny urzędowania

Poniedziałek       8:00 – 16:00

Wtorek - piątek  7:00 – 15:00

Standardy i wytyczne

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj deklarację dostępności
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.