Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Zaproszenie do składania ofert

Zamawiający informuje, iż modyfikacji ulega załącznik nr 5 wzór umowy.

 

W związku z planowaną realizacją projektu pn.  „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego" zapraszamy do składania ofert.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie przez Wykonawcę opisu i weryfikacji przedmiotu zamówienia, udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę wcześniej opisanego i zweryfikowanego w/w przedmiotu oraz w imieniu Zamawiającego odbioru dostarczonego sprzętu i wyposażenia, odbioru jego montażu oraz weryfikacji pod względem jego poprawności z opisem przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:

Część I

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Etap I

1/ Opis podanego przez Zamawiającego sprzętu w modernizowanym Powiatowym Centrum Edukacji Zawodowej we Wrześni, zgodnie z Prawem zamówień publicznych, z jednoczesnym dostosowaniem go do posiadanego przez Zamawiającego projektu  budowlanego i wykonawczego stanowiącego załącznik nr 6 (opis przedmiotu zamówienia) do niniejszego zapytania ofertowego oraz wyodrębnienia tożsamych przedmiotowo sprzętów i wyposażenia, celem określenia ich docelowych dostawców wg obowiązującej w ustawie Prawo zamówień publicznych tożsamości przedmiotu, czasu i jednego wykonawcy;

2/ Oszacowanie wartości opisanego przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami PZP;

3/ Ustalenie dodatkowego kryterium oceny ofert do postępowań przetargowych na zakup opisywanego sprzętu i wyposażenia oraz określenie warunków udziału w postępowaniu i opis sposobu ich spełnienia;

Etap II

4/ Przygotowanie wyjaśnień jeśli wystąpią pytania od wykonawców w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowania przetargowego w zakresie poprawności sprzętu, wyposażenia oraz jego montażu z opisem przedmiotu zamówienia;

Etap III

5/ Oceny ofert pod względem merytorycznym w zakresie poprawności sprzętu, wyposażenia oraz jego montażu z opisem przedmiotu zamówienia;

Etap IV

6/ W imieniu Zamawiającego odbiór dostarczonego sprzętu i wyposażenia, odbiór jego montażu oraz weryfikacji pod względem jego poprawności z opisem przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ i ofertach.

2. Ostateczne wersje opisu sprzętu (po sprawdzeniu przez Zamawiającego) należy sporządzić w formie tabelarycznej dla każdej z pracowni, 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz 3 egzemplarze na nośniku elektronicznym (płyty CD lub DVD). Pliki na nośniku zostaną umieszczone w wersji edytowalnej oraz PDF.

3. Na nośniku elektronicznym należy nanieść także szacunek wartości, opis drugiego kryterium oraz warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu ich spełnienia.

4.Wartość oszacowanego sprzętu i wyposażenia powiększonego o wartość podatku VAT  nie może przekroczyć kwoty 6.500.000,00 zł brutto.

W sytuacji gdy ogólna kwota przekroczy wyżej wymienioną Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany, w porozumieniu z Zamawiającym, wyposażenia/sprzętu na parametrowo równoważny, tak aby kwota nie przekroczyła maksymalnej wartości tj. kwoty 6.500.000,00 zł brutto.

Część II

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Etap I

1/Weryfikację opisanego przez Zamawiającego sprzętu i wyposażenia oraz opis podanego przez Zamawiającego sprzętu i wyposażenia w budowanym Centrum Treningowym zgodnie z Prawem zamówień publicznych z jednoczesnym dostosowaniem go do posiadanego przez Zamawiającego projektu  budowlanego i wykonawczego stanowiącego załącznik nr 6 (opis przedmiotu zamówienia) do niniejszego zapytania ofertowego oraz wyodrębnienia tożsamych przedmiotowo sprzętów i wyposażenia, celem określenia ich docelowych dostawców wg obowiązującej w ustawie Prawo zamówień publicznych tożsamości przedmiotu, czasu
i jednego wykonawcy;

2/ Oszacowanie wartości zweryfikowanego i opisanego przedmiotu zamówienia zgodnie
z zasadami PZP;

3/ Ustalenie dodatkowego kryterium oceny ofert do postępowań przetargowych na zakup  weryfikowanego i opisanego sprzętu i wyposażenia oraz określenie warunków udziału
w postępowaniu i opis sposobu ich spełnienia;

Etap II

4/ Przygotowanie wyjaśnień jeśli wystąpią pytania od wykonawców w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowania przetargowego w zakresie poprawności sprzętu, wyposażenia oraz jego montażu z opisem przedmiotu zamówienia;

Etap III

5/ Oceny ofert pod względem merytorycznym w zakresie poprawności sprzętu, wyposażenia oraz jego montażu z opisem przedmiotu zamówienia;

Etap IV

6/ W imieniu Zamawiającego odbiór dostarczonego sprzętu i wyposażenia, odbiór jego montażu oraz weryfikacji pod względem jego poprawności z opisem przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ i ofertach.

2. Ostateczne wersje opisu sprzętu (po sprawdzeniu przez Zamawiającego) należy sporządzić w formie tabelarycznej dla każdej z pracowni, 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz 3 egzemplarze na nośniku elektronicznym (płyty CD lub DVD). Pliki na nośniku zostaną umieszczone w wersji edytowalnej oraz PDF.

3. Na nośniku elektronicznym należy nanieść także szacunek wartości, opis drugiego kryterium oraz warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu ich spełnienia.

4. Wykaz sprzętów, wyposażenia do opisu i weryfikacji, a także wykaz pracowni, w których należy zweryfikować opisany sprzęt i wyposażenie, a także wyodrębnić tożsame przedmiotowo sprzęty i wyposażenie, celem określenia ich docelowych dostawców znajdują się w załączniku nr 6 zapytania ofertowego.

5. Wartość oszacowanego sprzętu i wyposażenia powiększonego o wartość podatku VAT nie może przekroczyć kwoty 18.500.000,00 zł brutto.

W sytuacji gdy ogólna kwota przekroczy wyżej wymienioną Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany, w porozumieniu z Zamawiającym, wyposażenia/sprzętu, na parametrowo równoważny, tak aby kwota nie przekroczyła maksymalnej wartości tj. 18.500.000,00 zł brutto.

KOD CPV

71242000-6 – przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

79131000-1 – usługi w zakresie dokumentów

II. Termin realizacji zadania:

Termin wykonania:

Dla części I:

1/ maksymalnie 8 tygodni od dnia podpisania umowy w zakresie punktów od 1- 3 przedmiotu zamówienia (etap I) ;

2/ nie później niż do 30.11.2017 r. w zakresie punktu 4 przedmiotu zamówienia (etap II),;

3/ nie później niż do 30.11.2017 r. w zakresie punktu 5 przedmiotu zamówienia (etap III);

4/ nie później niż do 30.11.2018 r. w zakresie punktu 6 przedmiotu zamówienia (etap IV);

Dla części II:

1/maksymalnie 8 tygodni od dnia podpisania umowy w zakresie punktów od 1- 3 przedmiotu zamówienia (etap I) ;

2/ nie później niż do 30.11.2017 r. w zakresie punktu 4 przedmiotu zamówienia (etap II);

3/ nie później niż do 30.11.2017 r. w zakresie punktu 5 przedmiotu zamówienia (etap III);

4/ nie później niż do 30.11.2018 r. w zakresie punktu 6 przedmiotu zamówienia (etap IV);

  1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub  czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2. Dotyczy części I i II.

2. posiadają wiedzę i doświadczenie

Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony jeżeli wykaże się należytym wykonaniem jednej usługi o wartości co najmniej:

-  dla części I - 24.000,00  zł brutto

-  dla części II - 28.000 zł brutto

potwierdzonej dowodami, że została wykonana należycie, polegająca na uczestnictwie w postępowaniach zmierzających do wyboru dostawców sprzętu i wyposażenia (np. warsztatowego, komputerowego, przemysłowego itp.) zgodnie z ustawą PZP oraz jednej usługi polegającej na odbiorze sprzętu i wyposażenia (np. warsztatowego, komputerowego, przemysłowego itp.) o wartości co najmniej:

- dla części I - 3000,00  zł brutto,

- dla części II - 3000,00  zł brutto,

potwierdzonej dowodami, że została wykonana należycie. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do  wykonania  zamówienia:

- odpowiedni potencjał techniczny

Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2. Dotyczy części I i II.

- osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2. Dotyczy części I i II.

4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2. Dotyczy części I i II.

Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w zapytaniu ofertowym, przy zastosowaniu kryterium: “spełnia“, “nie spełnia”.

IV. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:

1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi wg. załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące
w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa.

3. Wykaz wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie wg załącznika nr 3.

W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

V. Informacje na temat zakresu wykluczenia

Z postępowania wyklucza się wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z beneficjentem. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,

e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Na potwierdzenie braku okoliczności wykluczenia należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4. Dotyczy części I i II.

VI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

- w zakresie przedmiotu zamówienia - Marek Dyba,  e-mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl

w  przypadku nieobecności - Przemysław Borecki,  e -mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl

- w zakresie zapytania ofertowego – Magdalena Michalak inspektor Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich, e -mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl

VII. Termin związania z ofertą

1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VIII. Opis sposobu przegotowania oferty

1. Ofertę sporządza się w języku polskim.

2. Ofertę należy sporządzić na formularzu według załączonego wzoru (załącznik nr 1).

3.Formularz oferty i stanowiące jego integralną część załączniki winny być napisane czytelnie, trwałą techniką i podpisane oraz opatrzone pieczątką imienną przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela.

4.Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty wymienione w pkt IV i V zapytania ofertowego.

5. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

6. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

7. Wszystkie zapisane strony powinny być ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y uprawnione  do reprezentowania Wykonawcy.

8. Za podpisane uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną złożony przez osobę/y upoważnione zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej.

 W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

9. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

IX. Termin składania ofert

Ofertę należy złożyć do dnia 11.07.2016 r. do godziny 10.00, w kancelarii Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września. Dopuszcza się przesłanie skanu oferty cenowej w w/w terminie na adres e-mail: przetargi@wrzesnia.powiat.pl.

X. Opis sposobu obliczenia ceny

1. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu usługi, niezbędnych do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.

2. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową. Późniejsze, np. w trakcie otwierania ofert, propozycje obniżek ceny nie będą przyjmowane przez Zamawiającego do wiadomości. Proponowana cena łączna powinna być podana w wysokości ostatecznej, tak aby Zamawiający nie musiał już dokonywać żadnych obliczeń, przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.

3. W ofercie należy podać cenę brutto zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku – za całość przedmiotu zamówienia, według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.

4. Cena winna być wyrażona cyframi w złotych polskich oraz słownie.

5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, to Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

6. Cena oferty winna być wyliczona według przepisów zawartych w ustawie o cenach (Dz. U. z 2013 r., poz. 385) oraz na podstawie aktów wykonawczych.

7. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jak również do przesunięcia terminu składania ofert, bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego.

XII. Kryteria oceny ofert oraz zasady obliczania i przyznawania punktacji za kryterium:

1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym.

2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria, które są jednakowe dla części I i II zapytania ofertowego.

Termin realizacji dotyczy punktów od 1 do 3 opisu przedmiotu zamówienia.

 

Nazwa  kryterium

Waga

Cena oferty

Termin realizacji

80 %

20%

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Sposób obliczenia:

 

Ad.1  cena

                       C = ( Cn : Co ) x 100 x 0,8

gdzie:              C – ilość punktów przyznana za cenę, max 80 pkt.

                       Cn – najniższa cena oferty brutto

                       Co – cena rozpatrywanej oferty brutto

 

Ad.2   Termin realizacji                   

Liczba punktów (maksymalnie – 20 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „termin realizacji”: zostanie obliczona w następujący sposób:

- termin realizacji: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy – 20 pkt.,

- termin realizacji: 5 tygodni od dnia podpisania umowy – 15 pkt.,

- termin realizacji: 6 tygodni od dnia podpisania umowy – 10 pkt.

- termin realizacji: 7 tygodni od dnia podpisania umowy – 5 pkt.

- termin realizacji: 8 tygodni od dnia podpisania umowy – 0 pkt.

Ocena ostateczna:

Dokonując ostatecznej oceny Zamawiający sumował będzie ocenę cząstkową w odniesieniu do kryterium ceny i termin realizacji wg następującego wzoru:

Ocena ostateczna = suma punktów „cena” + suma punktów „termin realizacji”

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

XIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.

1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do zapytania. 

2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 5 do zapytania. Wzór umowy stanowi treść zapytania.

XIII. Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

3. Wykaz wykonanych usług

4. Oświadczenie o braku wykluczenia

5. Wzór umowy

6. Opis przedmiotu zamówienia

Część I - PCEZ - http://wrzesnia.powiat.pl/FTP/NI/cz.%20I%20-%20PCEZ.zip (rozmiar ok. 150 mb)

Część II - Centrum Treningowe - http://wrzesnia.powiat.pl/FTP/NI/cz.II%20-%20Centrum%20Treningowe.zip (rozmiar ok. 450 mb)

 

drukuj (Zaproszenie do składania ofert)

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dionizy Jaśniewicz
    data wytworzenia: 2016-07-01
  • opublikował: Grzegorz Stangreciak
    data publikacji: 2016-07-01 14:54
  • zmodyfikował: Grzegorz Stangreciak
    ostatnia modyfikacja: 2016-07-06 13:57

drukuj ()

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dionizy Jaśniewicz
    data wytworzenia: 2016-07-01
  • opublikował: Grzegorz Stangreciak
    data publikacji: 2016-07-01 14:54

« wstecz

Adres

Starostwo Powiatowe we Wrześni

ul. Chopina 10
62-300 Września

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 61 640 44 44
fax +48 61 640 20 51

e-mail: starostwo@wrzesnia.powiat.pl

Godziny

Godziny urzędowania

Poniedziałek       8:00 – 16:00

Wtorek - piątek  7:00 – 15:00

Standardy i wytyczne

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj deklarację dostępności
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.