Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Zaproszenie do składania ofert

W związku z planowanym wykonaniem kompletnego projektu aranżacji zieleni dla zadania pod nazwą „Budowa i wyposażenie Centrum Treningowego w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego” zapraszamy do składania ofert.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnego projektu aranżacji zieleni dla zadania pod nazwą „Budowa i wyposażenie Centrum Treningowego w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego”.

Zakres dokumentacji projektowej aranżacji zieleni, która powinna być wykonana na podstawie: projektu zagospodarowania terenu, kosztorysu inwestorskiego oraz koncepcji architektonicznej budynku Centrum Treningowego, stanowiące opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6):

  • Inwentaryzacja istniejącej zieleni
  • Wskazanie i określenie wycinki drzew i krzewów
  • Nasadzenia rekompensacyjne
  • Rzut z góry wraz z planem nasadzenia
  • Wymiarowanie
  • Szczegółowe zestawienie materiałów i powierzchni
  • Wizualizacja 3D (perspektywy)
  • Wykaz materiałów
  • Zalecenia wykonawcze
  • Opis projektowanych roślin
  • Galeria zdjęć projektowanych roślin
  • Porady pielęgnacyjne
  • Kosztorys inwestorski i przedmiar robót

Wykonawca wykona i przekaże dokumentację w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD. Natomiast dokumentację kosztorysową w formie PDF i ATH.

  • Wykonawca zapewnia, że dokumentacja projektowa będzie posiadała wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z przepisów prawa obowiązujących, na dzień przekazania dokumentacji projektowej Zamawiającemu.
  • Wykonawca zapewni, iż kosztorys inwestorski i przedmiar robót zostanie opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389).
  • Wykonawca zapewni udział w opracowaniu projektu osoby posiadającej wykształcenie w kierunku architekt krajobrazu. Wymaga się aby dana osoba zatwierdziła sporządzoną dokumentację.
  • Wykonawca zapewni nieodpłatne uzupełnienia dokumentacji projektowej o ewentualne uwagi uzyskane od Inwestora na każdym etapie projektowania.
  • Przewiduje się co najmniej 1 spotkanie w siedzibie Zamawiającego.
  • Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu usługi do przestrzegania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumentacja będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia robót związanych z aranżacją zieleni.
  • Wykonawca zobowiązuje się do współdziałania ze służbami Zamawiającego oraz innymi wskazanymi przez Zamawiającego osobami lub podmiotami, oraz stosowania się do poleceń upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. W przypadku, kiedy Wykonawca stwierdzi, że polecenie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wykracza poza jego uprawnienia lub poza zakres umowy, w terminie 2 dni od dnia otrzymania takiego polecenia powiadomi pisemnie o tym Zamawiającego przedstawiając swoje stanowisko. Zamawiający przekaże swoją decyzję Wykonawcy w terminie do 3 dni od daty otrzymania powiadomienia.
  • Wykonawca zobowiązuje się do informowania o przebiegu prac projektowych oraz o kosztach inwestycji na każde żądanie Zamawiającego.
  • Zamawiający jest uprawniony do zgłaszania rozwiązań projektowych, w tym mających wpływ na koszty realizacji projektu. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić przedstawione przez Zamawiającego rozwiązania projektowe, jeżeli są one zgodne z przepisami prawa oraz wymaganiami technicznymi, konstrukcyjnymi i wiedzą budowlaną.

Wartość oszacowanej aranżacji zieleni powiększonej o wartość podatku VAT  nie może przekroczyć kwoty 100 000,00 zł brutto.

W sytuacji gdy ogólna kwota przekroczy wyżej wymienioną Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sposobu aranżacji w porozumieniu z Zamawiającym tak, aby kwota nie przekroczyła maksymalnej wartości tj. kwoty 100 000,00 zł brutto.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 6.

KOD CPV

71220000-6 usługi projektowania architektonicznego

II. Termin realizacji zadania:

Nie dłuższy niż 30 dni od dnia zawarcia umowy.

III. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają zdolności techniczne lub zawodowe:

1) Warunek ten Wykonawca spełni wykazując się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie, jedną usługą o wartości co najmniej 4000,00 zł brutto potwierdzonej dowodami, że została wykonana należycie, polegającej na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektu aranżacji terenu, wg załącznika nr 2

2) Warunek ten wykonawca spełni przedkładając wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień/kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 3

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi osobami do realizacji zadania tj:

  • co najmniej jednym projektantem posiadającym wykształcenie w kierunku architekt krajobrazu oraz doświadczenie zawodowe w wykonywaniu projektów w.w zakresie,            w tym wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie co najmniej jednego projektu aranżacji zieleni o wartości co najmniej 4000,00 zł brutto.

Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w zapytaniu ofertowym, przy zastosowaniu kryterium: “spełnia“, “nie spełnia”.

IV. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:

1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień/kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania  zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. III, ppkt. 2 zapytania ofertowego, wg załącznika nr 3

Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia poprzez osoby wymienione w wykazie osób.

Po podpisaniu umowy dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie w załączniku nr 3„Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” na osobę spełniającą wymagania określone w zapytaniu ofertowym jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych tj. jak np. choroba, śmierć,  udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego.

2. Wykaz jednej wykonanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz z załączeniem dowodu czy została wykonana należycie wg załącznika nr 2

W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.

Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

V. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

- Mirosław Remienica – inspektor Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich, a w przypadku jego nieobecności Natalia Ratajczyk.

e-mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl

VI. Termin związania z ofertą

1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VII. Opis sposobu przegotowania oferty

1. Ofertę sporządza się w języku polskim.

2. Ofertę należy sporządzić na formularzu według załączonego wzoru (załącznik nr 1).

3.Formularz oferty i stanowiące jego integralną część załączniki winny być napisane czytelnie, trwałą techniką i podpisane oraz opatrzone pieczątką imienną przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela.

4.Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt III, IV,

5. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

6. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

7. Wszystkie zapisane strony powinny być ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y uprawnione  do reprezentowania Wykonawcy.

8. Za podpisane uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną złożony przez osobę/y upoważnione zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

9. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

VIII. Termin składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć do dnia  24.10.2016 r. do godziny 10:00, w kancelarii Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września. Dopuszcza się przesłanie oferty cenowej w w/w terminie skanem  na adres e-mail: inwestycje@wrzesnia.powiat.pl, z koniecznością późniejszego dostarczenia oryginału w wersji papierowej pocztą tradycyjną, w terminie 3 dni od upływu terminu składania ofert.

IX. Opis sposobu obliczenia ceny

1. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu usługi, niezbędnych do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.

2. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową. Późniejsze, np. w trakcie otwierania ofert, propozycje obniżek ceny nie będą przyjmowane przez Zamawiającego do wiadomości. Proponowana cena łączna powinna być podana w wysokości ostatecznej, tak aby Zamawiający nie musiał już dokonywać żadnych obliczeń, przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.

3. W ofercie należy podać cenę brutto zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku – za całość przedmiotu zamówienia, według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.

4. Cena winna być wyrażona cyframi w złotych polskich oraz słownie.

5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, to Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

6. Cena oferty winna być wyliczona według przepisów zawartych w ustawie o cenach (Dz. U. z 2013 r., poz. 385) oraz na podstawie aktów wykonawczych.

7. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania na każdym etapie, jak również do przesunięcia terminu składania ofert, bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego.

XI. Kryteria oceny ofert oraz zasady obliczania i przyznawania punktacji za kryterium:

1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym zaproszeniu.

2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria, które dotyczą każdej części zaproszenia osobno

Nazwa  kryterium

Waga

Cena oferty

Termin realizacji

80 %

20 %

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Sposób obliczenia:

Ad.1  cena

                       C = ( Cn : Co ) x 100 x 0,8

gdzie:              C – ilość punktów przyznana za cenę, max 80 pkt.

                       Cn – najniższa cena oferty brutto

                       Co – cena rozpatrywanej oferty brutto

Ad.2   Termin realizacji                 

Liczba punktów (maksymalnie – 20 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „termin realizacji: zostanie obliczona w następujący sposób:

- termin realizacji 30 dni od dnia podpisania umowy - 0 punktów,

- termin realizacji 21 dni od dnia podpisania umowy - 10 punktów,

- termin realizacji 15 dni od dnia podpisania umowy - 20 punktów,

Ocena ostateczna:

Dokonując ostatecznej oceny Zamawiający sumował będzie ocenę cząstkową w odniesieniu do kryterium ceny i termin realizacji wg następującego wzoru:

Ocena ostateczna = suma punktów „cena” + suma punktów „termin realizacji”

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

XII. Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Wykaz usług

3. Wykaz osób

4. Opis przedmiotu zamówienia

5. Wzór umowy

 

drukuj (Zaproszenie do składania ofert)

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Waldemar Grzegorek
    data wytworzenia: 2016-10-14
  • opublikował: Joanna Suplewska
    data publikacji: 2016-10-14 14:47

drukuj ()

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Waldemar Grzegorek
    data wytworzenia: 2016-10-14
  • opublikował: Joanna Suplewska
    data publikacji: 2016-10-14 14:47

« wstecz

Adres

Starostwo Powiatowe we Wrześni

ul. Chopina 10
62-300 Września

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 61 640 44 44
fax +48 61 640 20 51

e-mail: starostwo@wrzesnia.powiat.pl

Godziny

Godziny urzędowania

Poniedziałek       8:00 – 16:00

Wtorek - piątek  7:00 – 15:00

Standardy i wytyczne

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj deklarację dostępności
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.