Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Zapytanie ofertowe

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z planowanym zakupem (dostarczeniem i wdrożeniem) systemu teleinformatycznego do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków w zintegrowanej bazie dla części opisowej i graficznej, zapraszamy do składania ofert.

 

I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w specyfikacji warunków technicznych systemu, która stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

II. Termin realizacji zadania:

od daty zawarcia umowy nie później niż do 31.10.2016 r.

 

III. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

 

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub  czynności.

Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

2. posiadają wiedzę i doświadczenie.

Warunkiem formalnym przystąpienia do zapytania ofertowego jest doświadczenie w dostarczeniu i wdrożeniu systemu teleinformatycznego do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków w co najmniej 3 jednostkach samorządu terytorialnego. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych ww. prac (według załącznika nr 5).

 

Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które Zamawiający określił w zapytaniu ofertowym, przy zastosowaniu kryterium: “spełnia“, “nie spełnia”.

 

IV. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:

 

1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi wg załącznika nr 4 do zapytania  ofertowego. Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa.

 

2. Wykaz wykonanych prac polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu teleinformatycznego do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków w co najmniej 3 jednostkach samorządu terytorialnego wraz z podaniem zakresu wykonanych prac, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których prace zostały wykonane, wg załącznika nr 5.

 

W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.

 

V. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

- Łukasz Jakubowski – starszy informatyk w Wydziale Organizacyjnym, a w przypadku jego nieobecności Sławomir Jarantowski – starszy informatyk,

- Marcin Wojciński – inspektor w Referacie Geodezji i Kartografii, a w razie jego nieobecności Małgorzata Nowaczyk – Geodeta Powiatowy.

 

VI. Termin związania z ofertą

1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

VII. Opis sposobu przegotowania oferty

1. Ofertę sporządza się w języku polskim.

2. Ofertę należy sporządzić na formularzu według załączonego wzoru (załącznik nr 3).

3. Formularz oferty i stanowiące jego integralną część załączniki winny być napisane czytelnie, trwałą techniką i podpisane oraz opatrzone pieczątką imienną przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela.

4. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie IV.

5. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

6. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

7. Wszystkie zapisane strony powinny być ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y uprawnione  do reprezentowania Wykonawcy.

8. Za podpisane uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną złożony przez osobę/y upoważnione zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

9. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

 

VIII. Termin składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć do dnia 10.06.2016 r. do godziny 15:00, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września lub przesłać drogą pocztową (decyduje data wpływu do urzędu).

 

IX. Opis sposobu obliczenia ceny

1. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu prac, niezbędnych do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.

2. Proponowana cena łączna powinna być podana w wysokości ostatecznej, tak aby Zamawiający nie musiał już dokonywać żadnych obliczeń, przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.

3. W ofercie należy podać cenę brutto zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku – za całość przedmiotu zamówienia, według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.

4. Cena winna być wyrażona cyframi w złotych polskich oraz słownie.

5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, to Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

6. Cena oferty winna być wyliczona według przepisów zawartych w ustawie o cenach (Dz. U. z 2013 r., poz. 385) oraz na podstawie aktów wykonawczych.

7. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

 

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania, jak również do przesunięcia terminu składania ofert, bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego.

 

XI. Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:

1. Specyfikacja warunków technicznych systemu – zał. nr 1.

2. Projekt umowy – zał. nr 2.

3. Formularz ofertowy – zał. nr 3.

4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 4.

5. Wykaz prac – zał. nr 5.

drukuj (Zapytanie ofertowe)

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dionizy Jaśniewicz
    data wytworzenia: 2016-06-02
  • opublikował: Łukasz Jakubowski
    data publikacji: 2016-06-02 14:33
  • zmodyfikował: Łukasz Jakubowski
    ostatnia modyfikacja: 2016-06-02 13:44

Załączniki

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dionizy Jaśniewicz
    data wytworzenia: 2016-06-02
  • opublikował: Łukasz Jakubowski
    data publikacji: 2016-06-02 14:34

« wstecz

Adres

Starostwo Powiatowe we Wrześni

ul. Chopina 10
62-300 Września

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 61 640 44 44
fax +48 61 640 20 51

e-mail: starostwo@wrzesnia.powiat.pl

Godziny

Godziny urzędowania

Poniedziałek       8:00 – 16:00

Wtorek - piątek  7:00 – 15:00

Standardy i wytyczne

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj deklarację dostępności
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.